  • 1. Data: 2003-06-16 11:19:31
    Temat: co ma wspólnego MultiBank z ministrem finansów?
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Bardzo wiele - zabrać jak najwięcej najbogatszym (przynajmniej
    teoretycznie).

    Po prostu oburzyłam się, że posiadacze Aquariusa nie maja prawa
    uczestniczenia w promocji przyznania linii kredytowej 0%. No tak - zarabiają
    więcej to niech płacą.

    A bank niech sobie podciąga statystyki na osobach posiadających po 100 zł na
    kontach.

    Wera

  • 2. Data: 2003-06-16 11:59:07
    Od: k...@p...onet.pl

    > Bardzo wiele - zabrać jak najwięcej najbogatszym (przynajmniej
    > teoretycznie).
    > Wera

    Nie tak calkiem :-) Najbogatsi przeciez nie maja aquariusa. Najbogatsi maja
    MultiBank :)))). Aquariusa maja "sredni"...

    Pozdrowienia
    Krecik

  • 3. Data: 2003-06-16 12:36:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Weronika Orzel" <w...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Po prostu oburzyłam się, że posiadacze Aquariusa nie maja prawa
    > uczestniczenia w promocji przyznania linii kredytowej 0%. No tak -
    zarabiają
    > więcej to niech płacą.

    Czy ja mam wrażenie czy Aquarius jest jakimś strasznie dziwnym tworem, bo
    płaci się za niego najwięcej, ale prócz darmowych elektronów, to wszystkie
    inne udogodnienia i obniżki mijają to konto z daleka?
    Jakie są istotne korzyści z posiadania Aquariusa w stosunku do Ja?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2003-06-16 13:13:09
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    > Czy ja mam wra?enie czy Aquarius jest jakim? strasznie dziwnym tworem, bo
    > p?aci si? za niego najwi?cej, ale prócz darmowych elektronów, to wszystkie
    > inne udogodnienia i obni?ki mijaj? to konto z daleka?
    > Jakie s? istotne korzy?ci z posiadania Aquariusa w stosunku do Ja?

    Dla przykladu obnizona prowizja przy MultiPlanach, darmowe prowadzenie
    przy MultiPlanach i takie tam.
    Bez rewelacji, ale tez jakies nadmierne dzierstwo to to nie jest...

    Szymon

  • 5. Data: 2003-06-16 13:41:18
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    No to jeszcze nizsze oprocentowanie linii kredytowej
    o 0,5%.

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2003-06-16 13:48:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    A ten cały klub Aquarius, konsultanci w osobnych pokojach itp., to działa
    czy tylko powinno działać?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 7. Data: 2003-06-16 13:59:17
    Od: s...@p...onet.pl

    > A ten cały klub Aquarius, konsultanci w osobnych pokojach itp., to działa
    > czy tylko powinno działać?

    na pewno dziala klub Aquarius przez Multilinie, w oddziale tez mozna byc
    obsluzonym przez specjaliste w osobnym pokoju, ale tak naprawde w kazdej
    placowce jest chyba tylko jeden czlek od Aquariusa ;-)

    pozdr.
    seba

  • 8. Data: 2003-06-16 14:12:14
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    To dziala. Jestem obslugiwany w oddzielnym pokoju ale bywam rzadko wiec bez
    przesady.

  • 9. Data: 2003-06-17 08:37:25
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    w Katowicach to Pani od Aquariusa jest wiecznie chora i jej po prostu nie
    ma.