  • 1. Data: 2003-02-08 08:47:46
    Temat: co bedzie z euro jak sie zacznie wojna?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    mam glownie na mysli - pojdzie soczyscie w gore czy nie? :-)

    bo nie wiem czy nie zaczac skupowac euro w ilosciach hurtowych, bo jak
    ma pozniej kosztowac 4.3 to chyba bedzie to dobry interes :)

    co myslicie?

    wlad

  • 2. Data: 2003-02-08 11:48:12
    Temat: Re: co bedzie z euro jak sie zacznie wojna?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Uzytkownik "Wladek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > bo nie wiem czy nie zaczac skupowac euro w ilosciach hurtowych, bo jak
    > ma pozniej kosztowac 4.3 to chyba bedzie to dobry interes :)

    Mysle, ze wszyscy na to licza i juz teraz kupuja co spowodowalo wzrost ceny,
    wiec jak wojna wybuchnie nie musi wiecej podrozec.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-08 11:48:38
    Od: "maciekrad" <m...@t...pl>

    BaLab wrote:

    > Mysle, ze wszyscy na to licza i juz teraz kupuja co spowodowalo
    > wzrost ceny, wiec jak wojna wybuchnie nie musi wiecej podrozec.

    Witam!

    Zaciekawil mnie ten watek, ale od troche innej strony - a co, wedlug
    najbardziej prawdopodobnych prognoz, stanie sie z dolarem (czy
    konkretnie jego kursem wobec zlotego)? Jestem tym szczególnie
    zainteresowany, bo z USA mam najwiecej zlecen i wszystko jest
    rozliczane wlasnie w dolarach.

    Pozdrawiam
    Maciek

  • 4. Data: 2003-02-09 10:32:54
    Od: "Rolnik" <b...@p...fm>

> [...]
    > konkretnie jego kursem wobec zlotego)? Jestem tym szczególnie
    > zainteresowany, bo z USA mam najwiecej zlecen i wszystko jest

    Wedlug mnie obie waluty w momencie rozpoczecia wojny moga pujsc w dól, ale
    im szybciej Irak zostanie pokonany, tym szybciej odbija w góre, ale raczej
    mysle, ze moze bardziej umocnic sie dolar.

    Bartek P.

  • 5. Data: 2003-02-09 14:42:08
    Od: i...@p...onet.pl

    > Wedlug mnie obie waluty w momencie rozpoczecia wojny moga pujsc w dól, ale
    > im szybciej Irak zostanie pokonany, tym szybciej odbija w góre, ale raczej
    > mysle, ze moze bardziej umocnic sie dolar.

    Wszystko będzie zależało od przebiegu wojny na początku może dolar stracić
    a Euro zyskać (pod warunkiem że już nie osiągnięto kresów spadku i wzrostu)
    a poźniej w zależności od wyników walk. Jak Amerykanie będą zdobywać
    kolejne miasta przy małych stratach własnych i w miarę szybko to dolar zyska
    euro straci. W przeciwnym przypadku to dolar troszkę straci a z euro może
    być różnie. W razie szybkiej wygranej USA dolar szybko zacznie zyskiwać
    i w ciągu pół roku do roku zrówna się z euro.
    W przypadku długotrwałej wojny może być różnie raczej jednak dolar zyska,
    z Iraku jest dalej do USA niż do Europy, ale gospodarka światowa
    pogłębi swoje dno.

    Pozdrawiam
    Bartek I.