    From: "Dave" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: Tue, 27 May 2003 09:17:39 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@195.117.195.25

    Wojciech Apel wrote:

    > To nieprawda. Nie potrafie teraz znaleźć tych danych ale pamiętam
    > wykredy w Gazecie z przed dwóch lat i wynikało z nich wyraźnie, że
    > bogaci wnoszą do budzetu okolo 15-20%.

    to nieprawda. Radze mniej polegac na gazetach a bardziej na dokumentach.
    Radze zapoznac sie z Biala Ksiega Podatkow Ministerstwa Finansow gdzie na
    stronie 16 podane jest stwierdzenie o ktorym pisalem wyzej - ze 5%
    najbogatszych placi 33% podatkow. Twoje tezy o Gaussie rodem z wybiorczej sa
    wiec przeklamane.

    > Analizowalem to wyszlo mi, że rozkład jest podobny do normalnego.

    > Nie szczęście tylko sprawiedliwość.

    nazywasz sprawiedliwoscia zabieranie biednym i dawanie bogatym ? Zawsze
    nazywalo sie to wyzyskiem...

    > Tutaj podobnie - nie szczęście tylko sprawiedlizość.
    >
    > Wszak ideałem rewolucjonistów (i Janosików? - chyba przesadziłem) są
    > równość, braterstwo i wolność. Jak równość to równość - zwłaszcza w
    > podatkach.

    moze najpierw w majatkach ?
    jeszcze nie slyszalem o tym zeby idealem Janosika czy rewolucjonisty bylo
    nabijanie kabzy bogatym. Kulczyk jakby to przeczytal co piszesz to by sie
    niezle usmial. Jego stac na placenie podatku wg III skali a i tak zyje w
    takim luksusie o jakim ty nigdy nie bedziesz mogl pomarzyc. Twoja chec
    oddania wlasnych pieniedzy jemu wzbudzilaby tylko ogolny rechot jego i jego
    kolegow..

    D.