    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: 26 May 2003 09:14:28 +0200

    Witaj Jarosław,

    W Twoim liście datowanym 23 maja 2003 (12:40:49) można przeczytać:

    > Wiele sie nie poprawi, jesli, powtarzam dalej bedziecie glosowac na
    > socjalistow.

    Tez mi sie to nie podoba ale niestety realna alternatywa nie istnieje.
    UW jest zbyt slaba zeby myslec o jakichkolwiek rzadach, PO jest za
    blisko z PiS a reszta, lacznie z rzeczonym PiS reprezentuje takie
    poglady ze wlos sie jezy a noz sam w kieszeni otwiera.

    > Kolejne socjalistyczne rzady fundowaly nam tak naprawde tylko nieudane
    > reformy, i pospieszna, dzika prywatyzacje dzieki ktorej majatek narodowy
    > przeszedl w rece nomenklatury lub kapitalu zachodniego, natomiast kraj do

    A jak jest zarzadzany ten majatek ktory nie przeszedl w rece kapitalu
    zachodniego?

    > Ale moze teraz konkrety:
    > Kiedy w 1989 wchodzilismy w gospodarke rynkowa, rzadzil nami najbardziej
    > prawicowy rzad w powojennej historii (sic!). Rzad Rakowskiego utrzymal
    > monopol panstwa na trzy dziedziny: alkohol, telekomunikacja, wydobycie
    > kopalin. Dzisiaj koncesjami objetych jest 200 dziedzin,

    Bzdury. Koncesji jest kilkanascie i napewno kazda z nich nie obejmuje
    soba 10 dziedzin.

    > jesli wejdziemy do UE bedzie ich ponad 2000.

    Podasz jakies zrodlo tych rewelacji?

    > W tym gaszczu polskie firmy nie maja szans.

    A czym polskie firmy tak bardzo wyrozniaja sie in minus ze wszyscy
    sobie poradza a one nie? Czy ten gaszcz bedzie obowiazywal tylko w
    Polsce? A moze teraz prawo u na jest tak super przejrzyste i
    niezmienne ze to rzeczywiscie bedzie szok?

    > Ceny towarow (zywnosci) i uslug beda szybko rosly, natomiast place w sektorze
    > budzetowym beda zamrozone. W miedzyczasie, jak juz wczesniej pisalem
    > najmadrzejsi ostatecznie pozegnaja sie z tym chorym krajem i dochody budzetu
    > nadwatlonego ogromna skladka m.in. na pensje dla Komisarzy i (p)oslow beda
    > sie systematycznie kurczyc.

    Ci co chca wyjechac mogli, i moga nadal, zrobic to bez wiekszego
    problemu. Ale skoro nie wyjezdzaja to moze wcale nie jest ich tylu by
    Polska opustoszala? Ilu informatykow wyjechalo do Niemiec po
    zaproponowanym przez nich programie? Z tego co czytalem ok.
    kilkudziesieciu.

    Pzdr
    Konrad Inglot
    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "And I have become
    Comfortably numb"
    WinAmp gra: Pink Floyd - Wish Your Were Here