    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: co Panstwo sadza
    Date: 26 May 2003 09:14:28 +0200

    Witaj jn,

    W Twoim liście datowanym 23 maja 2003 (10:53:36) można przeczytać:

    > My w Unii nie jestesmy (i oby tak zostalo!),

    Oby nie.

    > ale Unia jest u nas od dawna -

    I cale szczescie.

    > wystarczy spojrzec na strukture wlasnosci najlepszych firm, bankow w Polsce.

    I moze wlasnie dlatego te firmy sa najlepsze albo po prostu - sa? Bo
    co sie dzieje z firmami do ktorych, ze wzgledu na "interes narodowy"
    inwestycji sie nie dopuszcza? Odpowiedz chyba znasz.
    Nie wiem jak Ty, ale ja mam dosyc czytania o zadluzonych kopalniach (i
    umarzaniu tych dlugow za nasze pieniadza), o krzyczacych stoczniowcach
    pod wplywem ktorych rzad robi sie calkiem potulny, o tym, ze to
    pracownicy (zrzeszeni we wszechobecnych ZZ) decyduja czy wlasciciel
    zakladu moze go zamkac (vide Telefonica) itp., itd.
    Mam dosyc dokarmiania przez rzad wg partyjnych interesow kolejnych
    fabryk czy, rowniez, bankow. Mam dosyc roszczeniowej postawy znacznej
    czesci spoleczenstwa i zycia wg sloganu "czy sie stoi czy sie lezy
    tysiac zlotych sie nalezy".
    I moglbym tak wymieniac baaaardzo dlugo. A argumenty europejskiej
    opozycji jakos mnie nie przekonuja bo sa po prostu marnej jakosci albo
    zupelnie wyssane z palca i przedstawiajace fikcyjne zagrozenia jak np.
    wykup ziemi, utrata przez Polske ziem odzyskanych ktore podobno
    Francuzi obiecali Niemcom (ROTFL) itp. Po prostu obraz nedzy i
    rozpaczy, 5 lat po wejsci do UE zostaniemy jak Palestynczycy bez
    wlasnego panstwa.

    > Polacy zostana sprowadzeni do taniej sily roboczej - najlepiej wyksztalceni
    > wyjada oczywiscie na Zachod i tam beda placic podatki.

    Hehe, dzis ogladalem programy propagandowe LPR i innych oszolomow -
    bechenek chleba bedzie kosztowal 7,5 zl, zostaniemy rynkiem zbytu i
    sila robocza dla zachodu i inne argumenty w tym tonie. Jesli nie
    jestes zwolennikiem LPR to ta zbieznosc argumentow jest co najniej
    dziwna.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Did you see the frightened ones?
    Did you hear the falling bombs?"
    WinAmp gra: Pink Floyd - Money