  • 11. Data: 2002-05-11 08:05:35
    Temat: Re: citkowa umowa
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A mógłbyś przybliżyć?

    Tylko co ? to ze tak nie mozna-drukowac podpisow, czy to ze citi ma sprawy w
    sadzie ?
    pzd

  • 12. Data: 2002-05-11 08:11:56
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 10 May 2002 23:20:29 +0200, "Slawomir Tobis"
    <u...@t...pl.nothing> wrote:

    >Dokładnie. Chyba że citek nie ma zaufania do żadnego ze swoich pracowników
    >:->>>

    Do Philipa Kinga ma :-).
    Nie wiem czy to ma jakies znacznie , ale odzial to byl exhandlo
    zamieniony na "centrum kredytowe". Slyszalem opinie ze bank tylko
    taki sklep z kartami i kredytami a ta umowa wydaje sie to potwierdzac.
    Tylko czy tak u nich wygladaja wszytkie umowy ROR, takze zawierane w
    oddzialach CitiGold ?
    Kiedys, przed fuzja w prawdzie umowa nie byla specjalnie okazala, ale
    takich jaj sobie ne przypominam.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-05-11 08:22:45
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 11 May 2002 02:28:18 +0200, "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    >Zgadzam sie. Jedna sprawa to wzor umowy, gdzie klient tylko_godzi_sie
    >zawarte w niej warunki (nie negocjuje tylko przystepuje), a inna to brak
    >podpisu. Umowa moze byc gotowa, ale podpisy_trzeba_zlozyc !!

    Dokladnie
    Ale nie ma w prawdzie nic przeciwko umowie na jednej, bialej kartce
    jesli tylko bedzie na niej obok mojego podpisu, takze podpis
    odpowiedniego pelnomocnika banku.
    Umowa nie zawierajaca zadnego podpisu poza moim (pikselowatego obrazka
    podpisem nazwac nie mozna) nie miesci mi sie po prostu w glowie.
    No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))

    Czy umowy kredytowe w Citku tak samo wygladaja ?!

  • 14. Data: 2002-05-11 08:56:28
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > Pudlo. W imieniu np. ubezpieczyciela wystepuje pracownik lub agent

    Pracownik lub agent podpisuje się na wniosku, a tu chodzi o umowę,
    którą w przypadku ubezpieczenia jest polisa. A na tej pojawia się
    zeskanowany wydrukowany podpis prezesa TU...

    --
    Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
    k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

  • 15. Data: 2002-05-11 08:57:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ale nie ma w prawdzie nic przeciwko umowie na jednej, bialej kartce
    > jesli tylko bedzie na niej obok mojego podpisu, takze podpis
    > odpowiedniego pelnomocnika banku.

    Wlasnie. Bank nie jest zadnym wyjatkiem, w tej materii. Przy umowach musi
    stosowac sie do przepisow prawa POLSKIEGO, a nie jakiegos amerykanskiego,
    indyjskiego czy innego :-))

    > Umowa nie zawierajaca zadnego podpisu poza moim (pikselowatego obrazka
    > podpisem nazwac nie mozna) nie miesci mi sie po prostu w glowie.

    Ja proponuje, wydrukowac sobie (idac tym samym tokiem rozumowania citi)
    podpis - Philipa Kinga, Szefa
    Bankowosci Detalicznej BHW SA. na WEKSLU !! A co ! jak juz to juz :-))

    > No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))

    hihihi :-)))

  • 16. Data: 2002-05-11 09:03:55
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Nie wiem czy to ma jakies znacznie , ale odzial to byl exhandlo
    > zamieniony na "centrum kredytowe". Slyszalem opinie ze bank tylko
    > taki sklep z kartami i kredytami a ta umowa wydaje sie to potwierdzac.

    To kolejny genialny pomysl citi.
    To jest normalny oddzial tylko bez kasy :(( tego samego_banku !! No chyba,
    ze zmienia logo na "sklep z kartami" :-)))

    > Tylko czy tak u nich wygladaja wszytkie umowy ROR, takze zawierane w
    > oddzialach CitiGold ?

    W oddzialach CitiGold bylo kiedys normalnie_z_podpisami.

  • 17. Data: 2002-05-11 09:30:05
    Temat: Re: citkowa umowa OT
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Pracownik lub agent podpisuje się na wniosku,

    deklaracji albo na umowie, ale jako pelnomocnik.

    > a tu chodzi o umowę,
    > którą w przypadku ubezpieczenia jest polisa. A na tej pojawia się
    > zeskanowany wydrukowany podpis prezesa TU...

    A juz pamietam ... tak robi chyba Allianz

  • 18. Data: 2002-05-11 10:04:09
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > nauczylo, bo wlasnie o to ma dwie sprawy w Sadzie !!! To sa chyba chore
    > amerykanskie wymysly... bo za czasow Handlo bylo normalnie.

    Dokladnie TAK! To cos powinno byc potraktowane co najwyzej jako faks
    potwierdzajacy zawarcie umowy na dany dzien z obowiazkiem przekazania w
    terminie pozniejszym podpisanego oryginalu! W ogole nie rozumiem takiej
    praktyki -powinienes zazadac oryginalu!
    Pozdrawiam Wall

  • 19. Data: 2002-05-11 10:18:33
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Frabinski" napisal w wiadomosci ...
    (...)
> [...]
    > No chyba, ze to nowe podejscie do "podpisu elektronicznego" ;-)))
    >
    > Czy umowy kredytowe w Citku tak samo wygladaja ?!

    Cos mi sie zdaje, ze wkrótce tak bedzie wszedzie - przywyklismy
    juz do tego, ze na pokwitowaniu przelewu, czy wplaty jest
    stempel wydrukowany przez drukarke, ze podobnie jest
    na wyciagach - bedziemy chyba musieli przezyc takze
    skanowany podpis Mr Kinga. Chociaz w mojej glowie
    to sie tez nie miesci. :-)))

    JO

  • 20. Data: 2002-05-11 10:22:19
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    > deklaracji albo na umowie, ale jako pelnomocnik.

    Umową jest polisa. Wniosek to wniosek. Na polisie są podpisy prezesa
    i członka zarządu. Na pewno tak jest w życiówce, może w majątku,
    gdzie wniosek nie musi być badany, jest inaczej.

    > A juz pamietam ... tak robi chyba Allianz

    Widziałem w swoim życiu całkiem dużo polis. Zapewniam Cię, że nie
    tylko
    Allianz na polisach drukuje podpisy. Wyobraź sobie prezesa PZU
    podpisującego
    każdą polisę, a obok siedzą rotacyjnie wymieniani członkowie zarządu,
    składający swoje parafki.

    --
    Konrad J. Brywczyński
    Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.