  • 1. Data: 2006-12-27 11:34:23
    Temat: citibank online padł
    Od: "tortois" <t...@o...pl>

    Probuję od rana zalogowac sie do citibank online ale bez skutku - wywala brak
    strony logowania.
    przez moment mozna sie bylo zalogowac ale w trakcie chodzenia po menu pojawilo
    sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w niezabezpieczone...
    zwykla awaria czy atak hakerow?

  • 2. Data: 2006-12-27 16:30:15
    Temat: Re: citibank online padł
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tortois" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pojawilo
    > sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w

    Problem jest co najmniej od wczoraj wieczorem. Dziś rano mi nakłamali na
    infolinii, że po świętach jest wydłużone przetwarzanie danych (sic!). A
    niedawno pojawił się komunikat "Informujemy, że mogą występować przejściowe
    trudności z logowaniem do serwisu Citibank Online. Trwają prace nad
    wyeliminowaniem przyczyny. Obecnie niestety nie możemy dokładnie określić
    terminu usunięcia niedogodności. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia. "

  • 3. Data: 2006-12-27 23:18:23
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Dnia 27 Dec 2006 12:34:23 +0100, tortois napisał(a):

> [...]
    > sie ostrzezenie o przejsciu z polaczenia zabezpieczonego w niezabezpieczone...

    A ja już miałem nadzieje że wdrażają ten nowy system do obsługi rachunku
    online...

  • 4. Data: 2006-12-28 00:36:25
    Od: robbi <r...@n...com>

    _stefan napisał(a):

    > A ja już miałem nadzieje że wdrażają ten nowy system do obsługi rachunku
    > online...

    No to moze jak wdroza to zaloze tam konto Direct - bo jak narazie
    (bazuje na odczucia z wersji DEMO) to wyglada jak system w innych
    bankach sprzed kilku lat ...

    --
    pzdr
    robbi