    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi simplicity - spłata w bankomacie
    Date: Thu, 25 May 2017 11:24:47 +0200

    Dawid Rutkowski wrote:

    > Ostatnio trenowałem (3 razy) dla karty citka - co prawda gold, a nie
    > simplicity, ale różnica nieznacząca. Zadziałało bez problemu w
    > bankomato-wpłatomacie (citek jest twardy i nie chce używać w ogóle słowa
    > wpłatomat, na określenie wszystkich maszyn - i tych, z których kasę się
    > bierze, i tych, do których się wpłaca, i łączonych - używa słowa bankomat)
    > stojącym w oddziale citka. Czy zadziała np. w euronecie - nie wiem,
    > obstawiam, że raczej nie, ale spróbować można (lub spytać na infolinii).
    > Aha, spłata taka była za darmo - a przynajmniej nic mi się do tej pory nie
> [...]

    Hej!

    Dzięki za informacje - w takim razie przetrenuję w oddziale Citi.

    W ogóle ciekawa sprawa, bo na obecnej wersji serwisu informacyjnego Citi się
    nie chwali listą bankomatów. Jest jakaś "poprzednia" wersja gdzie do "karta
    do konta osobistego" jest link do bankomatów własnych, ale nie działa.

    --
    Wysłane z pola.