  • 1. Data: 2004-12-27 14:26:45
    Temat: citi podwyższa limit na karcie
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Właśnie otrzymałem list z citi z radosną nowiną o podwyższeniu limitu na
    kk - mimo, że wcale o to nie prosiłem. Podwyżka nie jest symboliczna, bo o
    40% (a licząc inaczej - stary limit to 71% nowego :) ). Oczywiście list
    okraszony jest marketoidalnym bełkotem o zupełnej wyjątkowości klienta etc.
    Dotknęło to nie tylko mnie, ale i moją małżonkę, która również popełniła
    była nieostrożność nawiązania stosunków z citi. Sądząc po innych pozorach,
    wygląda to na akcję o dużym zakresie rażenia - czyżby citi chciało skasować
    sobie trochę nadpłynności za pomocą blokady środków na rezerwach w NBP (nie
    znam się, ale coś mi się kołacze, że jakiś % od limitów na kk muszą trzymać
    w NBP jako rezerwę)?
    Teraz pytanie - w jaki podstępny sposób zostanę niechybnie ograbiony za
    pomocą tego wyróżnienia?

    Pozdrawiam prawie noworocznie

    T.

  • 2. Data: 2004-12-27 14:39:37
    Temat: Re: citi podwyższa limit na karcie
    Od: Konrad Dubiel <k...@d...eu.org>

    Użytkownik Tomasz Nowicki napisał:
    > Teraz pytanie - w jaki podstępny sposób zostanę niechybnie ograbiony za
    > pomocą tego wyróżnienia?

    Ograbiony zostaniesz dopiero po wykorzystaniu tego nowego limitu,
    jak go na czas nie spłacisz :-)

    --
    Konrad Dubiel
    k...@d...eu.org

  • 3. Data: 2004-12-27 14:45:36
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Konrad Dubiel" <k...@d...eu.org> wrote in message

    > Ograbiony zostaniesz dopiero po wykorzystaniu tego nowego limitu,
    > jak go na czas nie spłacisz :-)

    No, jeżeli to tylko tyle, to nie ma strachu...

    T.

  • 4. Data: 2004-12-27 15:42:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> writes:

> [...]
    > 40% (a licząc inaczej - stary limit to 71% nowego :) ). Oczywiście list

    "Wszyscy" dostali.

    MJ

  • 5. Data: 2004-12-27 17:27:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 27 Dec 2004 15:26:45 +0100, "Tomasz Nowicki"
    <t...@s...com> wrote:

    >Teraz pytanie - w jaki podstępny sposób zostanę niechybnie ograbiony za
    >pomocą tego wyróżnienia?

    Wiekszy limit => większe zadłużenie =>większa szansa, że nei spłacisz
    całości w terminie => odsetki.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 6. Data: 2004-12-27 18:38:25
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > "Wszyscy" dostali.

    Ja nie dostalem. Chyba ze 10kpln to max na silverze, albo jeszcze dostane...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2004-12-27 18:49:26
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to dokładnie 2004-12-27 19:38 (a było wonczas zimno jak
    cholera), kiedy Baton myśl swoją ubrał(a) w słowa takie:

    to jest max

  • 8. Data: 2004-12-27 19:18:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> wrote in message

    > Wiekszy limit => większe zadłużenie =>większa szansa, że nei spłacisz
    > całości w terminie => odsetki.
    > --

    A nie wieksze zaufanie -> wiekszy limit?
    Automatyczne podwyzszenia dzialaj juz chyba od 2 lat. Kiedys limity byly
    podwyzszane o 20% a niedawno zmienilo sie na 40. Tez kiedys otrzymalem takie
    podwyzszenie, zadnych negatywnych skutkow ubocznych nie odczulem ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2004-12-27 19:32:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Mon, 27 Dec 2004 19:18:23 GMT, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >"Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> wrote in message

    >A nie wieksze zaufanie -> wiekszy limit?

    A to wrsja marketingowa. Ale mam wrażenie, że kolegom chodziło o
    realną.

  • 10. Data: 2004-12-27 19:32:46
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    > zupełnej wyjątkowości klienta etc. Dotknęło to nie tylko mnie, ale i
    > moją małżonkę, która również popełniła była nieostrożność nawiązania

    Sadze , ze powinienes oddac ta karte. Piszesz takie bzdury, ze z pewnoscia
    zrobisz sobie krzywde - proporcjonalna do wysokosci przyznanego limitu.
    Zrezygnuj z niej po prostu.

    pzdr
    wkg