  • 1. Data: 2011-06-20 16:33:22
    Temat: citi gold brak chargeback
    Od: quwert <q...@g...pl>

    Zapłaciłem na allegro za towar kartą citibanku
    sprzedawca towaru nie dostarczył więc pomyślałem że skorzystam
    z chargeback.
    Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie występuje
    takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.
    Nie da się cofnąć transakcji!

    Czy może komuś udało się zmusić bank do zwrotu,
    a jeżeli tak to jak?

    Na grupie ta karta ma(miała) bardzo dobrą opinię
    ale duża opłata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
    i brak możliwości wykonania chargeback dyskwalifikują golda citibanku.

    A może ktoś zna jakiś zamiennik nie posiadający tych wad.

  • 2. Data: 2011-06-20 16:36:36
    Temat: Re: citi gold brak chargeback
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Jun 2011 18:33:22 +0200, quwert napisał(a):

> [...]
    > chargeback dyskwalifikują golda citibanku.
    >
    > A może ktoś zna jakiś zamiennik nie posiadający tych wad.

    Rozumiem, że płaciłeś przez "Płacę z Allegro" więc może najpierw tam udaj
    się z reklamacją.

    Xenocide

  • 3. Data: 2011-06-20 17:03:04
    Od: Ra <t...@d...it>

    W dniu 2011-06-20 18:33, quwert pisze:
> [...]
    > i brak możliwości wykonania chargeback dyskwalifikują golda citibanku.
    >
    > A może ktoś zna jakiś zamiennik nie posiadający tych wad.
    a ja właśnie po całym dniu czekania aż przelew z rb się zaksięguję
    zobaczyłem mogę zapłacić też kk. Od razu pieniążki doszły i jestem
    jeszcze 40zł do przodu

  • 4. Data: 2011-06-20 17:03:50
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 20 Cze, 18:33, quwert <q...@g...pl> wrote:
> [...]
    > sprzedawca towaru nie dostarczy wi c pomy la em e skorzystam
    > z chargeback.
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedz w regulaminie te nie wyst puje
    > takie poj cie czyli jedna wielka ciema.
    > Nie da si cofn transakcji!
    >
    > Czy mo e komu uda o si zmusi bank do zwrotu,
    > a je eli tak to jak?
    >
    > Na grupie ta karta ma(mia a) bardzo dobr opini
    > ale du a op ata roczna, kody SMS przy transakcjach zdalnych
    > i brak mo liwo ci wykonania chargeback dyskwalifikuj golda citibanku.
    >
    > A mo e kto zna jaki zamiennik nie posiadaj cy tych wad.

    A po co mowisz o jakims chargebacku? Skladasz reklamacje na to, ze nie
    dostales zakupionych towarow a karta zostala obciazona. Z czego bank
    skorzysta to ich sprawa.

    Ja kiedys skladalem reklamacje na niezgodna kwote, dokonywalem
    transakcji w PLN, a karta zostal obciazona w EUR. Staralem sie tez
    wyjasnic w czym problem i odeslano mnie do sklepu, bo bank jakoby nie
    byl strona. Powiedzialem, ze moze mnie nie zrozumieli, wiec powiem w
    prostszych slowach "nie dokonywalem transakcji na X EUR", najpierw
    mowili, ze skoro tak to bede musial zlozyc pisemne oswiadczenie,
    powiedzialem, ze zloze. Nastepnego dnia roznica miedzy kwota
    transakcji w PLN, a obciazeniem przeliczonym z EUR wrocila.

    MK

    MK

  • 5. Data: 2011-06-20 18:42:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 20 Jun 2011 18:33:22 +0200, quwert wrote:

    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie
    > występuje takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.

    Reklamację należy złożyć pisemnie, nie przez telefon.

    Kolega jakiś czas temu w ten sposób odzyskał kasę z obciążenia na rzecz
    jakiegoś dziwacznego niemieckiego serwisu.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 6. Data: 2011-06-20 22:49:46
    Od: "Sinus " <s...@N...gazeta.pl>

    quwert <q...@g...pl> napisał(a):
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie występuje
    > takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.
    > Nie da się cofnąć transakcji!

    Dziwne. Ja mam b. pozytywne doświadczenia z Citkiem jeśli chodzi o chargeback.
    Pierwsza sprawa to obciążenie w złej walucie przez linie lotnicze (miało być w
    PLN wg rachunku a obciążyli w USD, przez co byłem ok. 150zł do tyłu). Telefon
    na partyline, wzięli wszystkie detale i przesłali pocztą dokumenty do podpisu
    (taka standardowa lista z kodami chargeback). Po ok. 2 miesiącach na rachunek
    karty wpadła różnica tych 150zł. To było 2 lata temu.

    W zeszłym roku inny chargeback, tym razem zbankrutowane internetowe biuro
    podróży (TerminalA.com) nie chciało dokonać zwrotu za niewykorzystany bilet.
    Znowu telefon na partyline, dokumenty do podpisu i odesłania (pomogły maile z
    tego biura że są w fazie bankructwa i nie mogą spełnić moich żądań). Po 2-3
    miesiącach zwrot całej kwoty transakcji (mimo że należało mi się ok. 75% tej
    kwoty, powinni obciążyć mnie prowizją za niewykorzystanie biletu).

    Od tego czasu zawsze płacę Citkiem na "podejrzanych" stronach, w miejscach
    które wiem że mogą być nie do końca uczciwe albo mogą zbankrutować. Jestem w
    szoku że w Twoim przypadku nawet nie wiedzą co to chargeback.

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2011-06-21 05:32:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 6/20/2011 11:33 AM, quwert wrote:
    > Nie da się cofnąć transakcji!

    Daje sie.
    Ale nie pytaj o chargeback, bo to nie twoje "narzedzie" tylko ich.
    Poczekaj na wyciag, po czym regularnie złóż reklamacje.

  • 8. Data: 2011-06-21 08:57:07
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-06-20 18:33, quwert wrote:
> [...]
    > Niestety na infolinii nic o tym nie wiedzą w regulaminie też nie występuje
    > takie pojęcie czyli jedna wielka ściema.

    Tylko wiedz o tym ze jesli ci sie ten chargeback uda, to Allegro
    zablokuje ci mozliwosc placenia karta ;-) za zakupy przez PzA.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."