  • 1. Data: 2002-03-06 20:44:29
    Temat: citi dziala?
    Od: "Scorpionn" <s...@w...pl>

    czy wszyscy macie takie problemy z wejściem do citibank on-line, czy tez
    cos nie tak ze mna?

    citi ma chyba jakies wtyki w BRE bo wczoraj zalozylem tam konto i juz dzis
    nie moge sie dostac do citi ;))

    pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-03-07 09:43:15
    Temat: Re: citi dziala?
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Scorpionn" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > cos nie tak ze mna?
    >
    > citi ma chyba jakies wtyki w BRE bo wczoraj zalozylem tam konto i juz dzis

    Czesc,
    Takze mam problemy z CitibankOnline, dajcie znac jak to u was dziala
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-03-07 19:12:38
    Od: Sebastian Ujma <s...@c...pl>

    dziala, ostatnio chyba troszke wolniej, ale ok
    S.

  • 4. Data: 2002-03-07 21:44:00
    Od: "Scorpionn" <s...@w...pl>

    No a u mnie znowu nie, tyle ze tym razem nawet strona www.citibank.pl nie
    chce wystartowac ?! :(((
    ... a w ciagu dnia z roboty wszystko hulalo ze hej :-o

    pozdrawiam,
    marcin