  • 1. Data: 2002-03-12 22:07:56
    Temat: citi
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam,

    Właśnie wyczytałem to na stronach citi:

    "Jako jedyny bank w Polsce oferujemy dzienny limit wypłat gotówkowych z
    bankomatu w wysokości 4000 zł."

    Czytam i nie wiem o co biega... Znaczy to dobrze, źle, trzeba podziwiać, czy
    jak?

    Nie wiedziałem, że to powód do dumy... No ale ja się może nie znam... ;)

    Pzdr,
    Wojtek Nawara

  • 2. Data: 2002-03-12 23:01:30
    Temat: Re: citi
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał
> [...]
    > bankomatu w wysokości 4000 zł."
    >
    > Czytam i nie wiem o co biega... Znaczy to dobrze, źle, trzeba podziwiać,

    To jest całkiem możliwe że jedyny.
    Są takie co mają limit 5000 zł jak LGnet.
    Są takie co mają limit 1000 zł jak mBank.
    I są takie które muszą robić wszystko inaczej - i właśnie o to pewnie biega.

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-03-13 07:38:14
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > To jest całkiem możliwe że jedyny.
    > Są takie co mają limit 5000 zł jak LGnet.
    > Są takie co mają limit 1000 zł jak mBank.
    > I są takie które muszą robić wszystko inaczej - i właśnie o to pewnie biega.

    Myślę że bezpieczniej było by ustalić ten limit na np. 3850 zł.
    Wtedy byli by spokojni że są "jedyni" ;-)
    PS

  • 4. Data: 2002-03-13 09:13:00
    Od: "Krzysztof Kowalewski" <Krzysztof.Kowalewski@remove_me.softax.pl>

    > Myślę że bezpieczniej było by ustalić ten limit na np. 3850 zł.
    > Wtedy byli by spokojni że są "jedyni" ;-)
    > PS

    Mniej więcej tak jest w rzeczywistości :) Nigdy mi się nie udało wypłacić
    dokładnie 4000zł, jeśli już to np. 3900.

    Krzysztof