    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: całkowita spłata kredytu hipotecznego
    Date: Mon, 11 Mar 2019 10:46:56 +0100
    <q6068l$n8s$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <q616g6$5jk$2@sunflower.man.poznan.pl>

    W dniu 2019-03-09 o 21:08, RobertS pisze:

    > ale i tam masz bdb warunki, obecnie banki nie udzielają takich kredytów...

    Wiem, ale dyskusja dotyczy całkowitego spłacania nie obecnie zaciąganego
    kredytu, tylko jakiegoś zaciągniętego dawniej.
    Odezwałem się dlatego, że napisałeś, że 10 lat temu marże były tylko
    nieco niższe.
    Nie mam rozeznania jakie są obecnie, wrzuciłem tylko info o marży KH
    zaciągniętego w 2011r. A ocenę czy to jest tylko nieco niżej zostawiam
    tym co wiedzą jakie są warunki obecnie.
    Nie mam kasy, aby go nadpłacać, ale jakbym miał to wcale nie wiem czy
    bym nadpłacał. Na jakichś lokatach/KO wyciągnąłbym pewnie nieco mniej
    niż odsetki od KH. Musiałbym podjąć decyzję, czy pozostała różnica
    (strzelam, że rzędu 0,4%) jest akceptowalną ceną, za posiadanie bufora
    na wszelki przypadek.
    P.G.