  • 1. Data: 2002-01-22 03:39:34
    Temat: bzwbk i lokata jednomiesięczna
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@v...wmid.amu.edu.pl>

    Jest sobie taka lokata jednomiesięczna... oprocentowanie stałe ponad
    9%(miesiąc temu ponad 10). Przy czym wszystkie pozostałe lokaty
    mają niższe oprocentowanie. Z czym to się wiąże? Jest to jakaś promocja,
    czy też ma to jakiś ukryty haczyk na klienta?

    Pozdrowionka

    --
    Andrzej "The Undefined" Dopierała
    u...@v...amu.edu.pl

  • 2. Data: 2002-01-22 06:58:50
    Temat: Re: bzwbk i lokata jednomiesięczna
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej 'The Undefined' Dopierała"
    <u...@v...wmid.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości

    > Z czym to się wiąże? Jest to jakaś promocja,

    Na okres miesiąca mogą zaryzykowac z wiekszym
    oprocentowniem a poza tym promują dostęp przez
    internet

    > czy też ma to jakiś ukryty haczyk na klienta?

    Ukryty haczyk na innych internautów to masz ty w
    postaci załącznika do maila

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-22 07:08:17
    Od: r...@w...pl (Roman k.)

    From: "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@v...wmid.amu.edu.pl>

> [...]
    > mają niższe oprocentowanie. Z czym to się wiąże? Jest to jakaś promocja,
    > czy też ma to jakiś ukryty haczyk na klienta?

    Ta lokata jest tylko w kanale elektronicznym a wiec "samoobsługowa" jak np.
    Inteligo.

    Pozdrowienia
    Roman K.

  • 4. Data: 2002-01-22 10:50:18
    Od: Laik <...@b...pl>

    Cześć "Sark" <w...@p...onet.pl>.
    W wiadomości z Tue, 22 Jan 2002 07:58:50 +0100 przeczytalem:

    >Ukryty haczyk na innych internautów to masz ty w
    >postaci załącznika do maila

    znowu...? :)
    "begin Anthrax_from_Bin_Laden_Naked.JPG.vbs" to naprawde nie wirus.
    --
    pozdrawiam
    Laik

  • 5. Data: 2002-01-22 12:23:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Laik" <...@b...pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    przeczytalem:

    > znowu...? :)
    > "begin Anthrax_from_Bin_Laden_Naked.JPG.vbs" to

    A czy ja napisałem że wirus :-)). Ale niektórzy na
    ten widok sprawdzają kompa najnowszymi antywirami
    a gdy to nie pomoże gotowi są ..... sformatowac
    dysk :-))). Uwazam że można im tego oszczędzić,
    troche dobrej woli.

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-22 16:55:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ten widok sprawdzają kompa najnowszymi antywirami
    > a gdy to nie pomoże gotowi są ..... sformatowac
    > dysk :-))). Uwazam że można im tego oszczędzić,

    No nie bądźże taki pamiętliwy. ;) Przez następny rok mi to będziesz
    wypominał. :-D
    Skojarzyłem zbyt dużo faktów z sobą i ot cały problem. :)

    A nowy MKS nigdy nie zaszkodzi. :)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 7. Data: 2002-01-22 18:20:24
    Od: Łukasz Dąbrowski <w...@k...pl>

> [...]
    > mają niższe oprocentowanie. Z czym to się wiąże? Jest to jakaś promocja,
    > czy też ma to jakiś ukryty haczyk na klienta?

    To jest prostrze niż się wydaje. RPP obniża cały czas stopy. Przy stałym
    oprocentowaniu na krótki czas łatwo jest ryzykować wyższą stopę procentową
    (stałą). Na dłuższy okres trzeba sobie to z góry zdyskontować, nie?

    Pzdr,
    --

    -------------
    Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash

  • 8. Data: 2002-01-22 20:40:51
    Od: "[ maciej piotrzkowski ]" <m...@e...de>

    > Na okres miesiąca mogą zaryzykowac z wiekszym
    > oprocentowniem a poza tym promują dostęp przez
    > internet

    Nie tylko przez Internet, ale w ten sposób promują w ogóle swoje usługi
    dostępu do konta. Niestety jak natrafimy w oddziale na panią, która tłumaczy
    niezbyt zorientowanym ludziom jak aktywować kanał telefon (podstawowy
    używany w BZWBK) a następnie założenia Lokaty24 to trochę przyjdzie nam w
    kolejce poczekać, niestety. Ciekaw jestem czy za cenę tego, że w przyszłości
    ów klienci rzadziej będą biegać do oddziałów.
    maciej

  • 9. Data: 2002-01-22 21:08:36
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:a2kcu3$8ce$3@news.onet.pl...

    > No nie bądźże taki pamiętliwy. ;) Przez następny
    rok mi to będziesz
    > wypominał. :-D
    > Skojarzyłem zbyt dużo faktów z sobą i ot cały
    problem. :)

    A ja wcale nie o Tobie ;-). Jak pierwszy raz
    wszedłem na grupę też swoje przeżyłem i posty w
    tej sprawie nie tylko na grupe słałem ale i
    osobiste maile do posiadaczy "załączników" aby ich
    ostrzec o "niebezpieczeństwie" :-))))

    > A nowy MKS nigdy nie zaszkodzi. :)

    A oczywiście

    Sark