eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[było: Pekao SA - rezygnacja, można poleconym?] - chyba mnie olali ;) › Re: [było: Pekao SA - rezygnacja, można poleconym?] - chyba mnie olali ;)
    From: "Piotr C." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [było: Pekao SA - rezygnacja, można poleconym?] - chyba mnie olali ;)
    Date: Thu, 27 Mar 2008 17:50:36 +0100

    Piotr C. wrote:
    > Pytanie co w takim razie dalej. Nie uśmiecha mi się brać urlopu na 2
    > osoby (taka konieczność by była). A zatem co? Mam trochę polskiego,
    > pieniackiego zapału - dało by rade wygrać w postępowaniu nakazowym?
    > Albo postraszyć centralę wezwaniem przedprocesowym?

    Mimo wszystko duży "+" dla PeKaO.
    Dodzwoniłem się, po kilku przełączeniach, do miłej i kompetentnej pani.
    Konta zamykane są na początku następnego miesiąca. Karte wyłączyli, aby
    opłaty nie były naliczane, pani obiecała też anulować opłate za konto.
    Jeśli więc nie wystąpią żadne problemy, to jest miły akcent na koniec.

    pozdrawiam