  • 1. Data: 2007-11-20 14:25:57
    Temat: brak wypłaty kasy BPH czy to ma sens?
    Od: u...@y...com

    czas i miejsce:20-11-2007 Kraków ul Kalwaryjska Bank BPH
    Potrzebowałem wczoraj wybrać troche kasy z banku wiec podszedłem do
    najblizszego oddziału.
    Jakis pan sie akurat awanturował bo pani nie chciała mu dac kasy no
    ale to mnie przeciez nie dotyczy.
    Nadeszła moja kolej.
    Prosze o wydanie pieniazkow z mojego konta oszczednościowego i podaje
    dowod osobisty.
    Pan kilika i klika i mowi ze to niemozliwe bo podpis na dowodzie nie
    zgadzał sie z podpisem w kompie i trzeba przefaksować wzor podpisu z
    oddziału gdzie zakladalem konto lub potrzebna jest karta platnicza.
    Pytanie:
    Czy MOJ WLASNY OSOBISTY dowod osobisty nie jest wystarczajaca
    infowrmacja dla BPH ze JA to JA????
    Bo ja juz k.....a nic nie rozumiem to przeciez moja kasa!!!!!!!!!!!!!!

    Nadmieniam ze posiadam najnowsza wersje Dowodu osobistego ktory bedzie
    obowiazywał od 1 stycznia 2008

  • 2. Data: 2007-11-20 16:10:15
    Temat: Re: brak wypłaty kasy BPH czy to ma sens?
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    <Czy MOJ WLASNY OSOBISTY dowod osobisty <nie jest wystarczajaca
    <infowrmacja dla BPH ze JA to JA????

    Jest o ile to nowy dowód i zaznaczono odpowiednią opcję weryfikacji po
    danych z nowego dowodu

    <Bo ja juz k.....a nic nie rozumiem to przeciez moja <kasa!!!!!!!!!!!!!!

    Ale liczy sie również bezpieczeństwo (kosztem wygody)

    <Nadmieniam ze posiadam najnowsza wersje <Dowodu osobistego ktory bedzie
    <obowiazywał od 1 stycznia 2008

    No to albo pracownik niedouczony albo zaznaczono brak opcji identyfikacji
    nowym dowodem

    Darek

  • 3. Data: 2007-11-20 16:49:30
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    u...@y...com wrote:

    > Pan kilika i klika i mowi ze to niemozliwe bo podpis na dowodzie nie
    > zgadzał sie z podpisem w kompie i trzeba przefaksować wzor podpisu z
    > oddziału gdzie zakladalem konto lub potrzebna jest karta platnicza.

    a po wymianie dowodu byles z nim w banku by zaktualizowac dane?

  • 4. Data: 2007-11-20 18:50:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <u...@y...com>
    > Nadmieniam ze posiadam najnowsza wersje Dowodu osobistego ktory
    > bedzie
    > obowiazywał od 1 stycznia 2008

    no i wszystko jasne - przyjdz w styczniu :-)

    a serio, ja od zawsze mam na dowodzie i na kartach podpis inny niz
    podpis bankowy
    wzor podpisu, ktory sie pani wyswietlil musi sie zgadzac z tym,
    podpisem ktorego
    uzyjesz przy wyplacie, a ze w dowodzie jest inny to nie jej sprawa

    PKOBP przy zakladaniu rachunku w banku do dzis podsuwa karte wzoru
    podpisow
    gdzie są 2 ramki - dla banku i na kartach
    ale da sie to zastosowac we wszystkich bankach - jeszcze mi zaden nie
    odmowil
    a w BPH mialem rachunek również i to rowniez dziala. Trzeba tylko
    kobiecie spokojnie
    to wytlumaczyc
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-11-21 07:00:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 15:25, u...@y...com wrote:
> [...]
    > Bo ja juz k.....a nic nie rozumiem to przeciez moja kasa!!!!!!!!!!!!!!
    >
    > Nadmieniam ze posiadam najnowsza wersje Dowodu osobistego ktory bedzie

    Ja raz tak tez mialem w tym banku na przestrzeni tak z 5 lat wstecz.
    Sciagneli faksem z mojego oddzialu, potwierdzili i wyplacili. Tak 5
    minut dluzej siedzialem przy okienku (foteliki mieli)

    Czy masz pretensje do banku, ze chroni twoje wlasne pieniadze?
    No i, czy wczesniej zglosiles wymiane dowodu?

  • 6. Data: 2007-11-21 07:10:46
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Nov 2007 06:25:57 -0800 (PST),
    osoba podpisana: u...@y...com <u...@y...com>
    napisała:
    [...]
    > Nadmieniam ze posiadam najnowsza wersje Dowodu osobistego ktory bedzie
    > obowiazywał od 1 stycznia 2008

    NBie bardzo rozumiem? To znaczy teraz nie obowiązuje? Chciałeś się
    wylegitymować nieważnym dowodem?
    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 7. Data: 2007-11-21 09:14:14
    Od: u...@y...com

> [...]
    >
    > Czy masz pretensje do banku, ze chroni twoje wlasne pieniadze?
    > No i, czy wczesniej zglosiles wymiane dowodu?
    Super ze bank chroni moje pieniadze tylko wyobraz sobie sytuacje tak
    jak ja mam naprawiony samochod i che go odebrac bo jutro jade daleko i
    NIE moge za niego zaplacic.
    I nie moge zrozumiec jednego jak mozna potwierdzić przez faks wzor
    podpisu.
    Gość nie moze mi wyplacic kasy bo wzor podpisu sie nie zgadza.
    Wiec przesyła faksem wzor podpisu ktory i tak sie nie zgadza z
    podpisem wiec gdzie tu sens???

  • 8. Data: 2007-11-21 09:30:25
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    u...@y...com napisał(a):

    > Super ze bank chroni moje pieniadze

    Nie odpowiedziales na pytanie, czy zglosiles wczesniej wymiane dowodu.
    Jesli nie, to nie zgadzal sie ani dokument, ani podpis (co do ktorego mieli
    watpliwosci)

    > tylko wyobraz sobie sytuacje tak
    > jak ja mam naprawiony samochod i che go odebrac bo jutro jade daleko i
    > NIE moge za niego zaplacic.

    Ale bank nie jest temu winien.

    > I nie moge zrozumiec jednego jak mozna potwierdzi=E6 przez faks wzor
    > podpisu.
    > Go=B6=E6 nie moze mi wyplacic kasy bo wzor podpisu sie nie zgadza.
    > Wiec przesy=B3a faksem wzor podpisu ktory i tak sie nie zgadza z
    > podpisem wiec gdzie tu sens???

    sadze, ze na faksie podpis jest wiekszy i latwiej porownac, mozliwe tez, ze sa
    na nim rowniez inne skany podpisow skladanych w banku przy roznych okazjach.

    Jesli jestes w oddziale wchlanianym przez PKO SA, to taki problem sie chyba juz
    nie powtorzy, bo o ile nic sie nie zmienilo od mojego ostatniego kontaktu z tym
    bankiem, to nie wyplacisz pieniedzy poza oddzailem macierzystym bez karty IKM
    (cos na wzor bankomatowej ale tylko do wyplat w kasie). Nie ma karty - nie ma
    pieniedzy.

  • 9. Data: 2007-11-21 09:40:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <u...@y...com>

> [...]
    > podpisu.
    > Gość nie moze mi wyplacic kasy bo wzor podpisu sie nie zgadza.

    dowód to jedna sprawa - nowy ma byc zgloszony do banku

    podpis na karcie wzoru podpisow w bank (jak zakladales rachunek)
    to druga sprawa - ten podpis, jesli nie jest widoczny w komputerze
    mogą przekazac faksem, a Ty powinienes sie przy wyplacie podpisac
    tak samo.

    Co tu jest niejasne - nie umiesz sie podpisac jak na umowie, to bank
    odmawia wyplaty, chroniac twoje pieniadze. I tak ma byc
    *** blad ***

  • 10. Data: 2007-11-22 19:34:10
    Od: "Kredytobiorca" <i...@k...com>

    Dokładnie,
    co ma wspólnego wzór podpisu na dowodzie z wzorem podpisu złożonym w banku.
    Większość banków ma podglad online i jak składasz dyspozycję to tym się
    powinni sugerowac pracownicy,
    Dowod służy do identyfikacji osoby a nie podpisu.

    pzdr