  • 1. Data: 2007-11-20 12:04:52
    Temat: GE Money - jaką macie marżę kredytu?
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl>

    Witam,

    Noszę się z zamiarem zwrócenia się do GE Money w którym mam kredyt
    mieszkaniowy z wnioskiem o obniżenie marży. Kredyt brałem ponad rok temu
    i od tego czasu banki walcząc o klienta zeszły znacznie na niższe marże
    w swoich ofertach kredytowych.
    Jednak, żeby wiedzieć czego mogę z powodzeniem się domagać potrzebne mi
    są informacje na temat ich aktualnej *rzeczywistej* oferty dla nowych
    klientów (nie spodziewam się, że ktoś z Was ma marżę z reklamy z
    Dobromirem :) 0,33%). Argumentem za obniżką marży ma być oczywiście
    oferta refinansowania kredytu w innym banku. Więc:

    U mnie przy niecałych 80 tys. kwoty kredytu dostałem w umowie marżę 1,83%.

    Jakie marże dostaliście biorąc ostatnio kredyt mieszkaniowy w GE Money?
    Najbardziej interesują mnie kredyty na podobną kwotę jak moja (do 80 tys.).

    Pozdrawiam licząc na Waszą pomoc w moim dylemacie.

    Tomasz H.
    p...@i...pl

  • 2. Data: 2007-11-20 12:44:35
    Temat: Re: GE Money - jaką macie marżę kredytu?
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

    Użytkownik "Tomasz H." <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tys.).
    >
    > Pozdrawiam licząc na Waszą pomoc w moim dylemacie.

    Witam

    Cos nie bardzo rok temu starales sie szukac kredytu z niska marżą.
    Ja dokladnie rok temu bralem niewielki kredyt ok 60 tys. w PeKaO S.A.
    i dostalem marze 0,85% Na dodatek obnizona przez dwa lata do 0,5%
    Kredyt w PLN. Chyba ze w brales w CHF, ale to i tak spora marza
    jak na ubiegly rok.

    Ryba

  • 3. Data: 2007-11-20 14:27:37
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Tomasz H. pisze:

    > U mnie przy niecałych 80 tys. kwoty kredytu dostałem w umowie marżę 1,83%.

    W CHF? Ja brałem kredyt w 2003 roku na podobną kwotę. Dostałem marżę
    3,35. W 2005 napisałem wniosek o zmniejszenie marży i zgodzili się na
    2,21. Tak mam do teraz i też noszę się z zamiarem kolejnego "wnioskowania".

    --
    Marek

  • 4. Data: 2007-11-20 14:28:36
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Tomasz H. pisze:

    > U mnie przy niecałych 80 tys. kwoty kredytu dostałem w umowie marżę 1,83%.

    W CHF? Ja brałem kredyt w 2003 roku na podobną kwotę. Dostałem marżę
    3,35. W 2005 napisałem wniosek o zmniejszenie marży i zgodzili się na
    2,01. Tak mam do teraz i też noszę się z zamiarem kolejnego "wnioskowania".

    --
    Marek

  • 5. Data: 2007-11-21 12:04:43
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl>

    Ryba napisał(a):

> [...]
    > i dostalem marze 0,85% Na dodatek obnizona przez dwa lata do 0,5%
    > Kredyt w PLN. Chyba ze w brales w CHF, ale to i tak spora marza

    Zapewniam Cię, że lepszej nie było. Kredyt brałem w CHF, a sporym
    ograniczeniem liczby banków, które chciały ze mną rozmawiać była
    wysokość dochodu. W części banków min. stanowiło ok. 2000PLN brutto.
    Jeżeli mnie pamięć nie myli Pekao z żubrem nie dawał we franku.
    Dzięki za info

    Czy jest ktoś, kto brał ostatnio kredyt w GE Money w CHF i może się
    pochwalić jak niską ma marżę?

    Pozdrawiam
    Tomasz H.
    p...@i...pl

  • 6. Data: 2007-11-21 12:15:46
    Od: "Tomasz H." <p...@i...pl>

    MarekM napisał(a):

    > W CHF? Ja brałem kredyt w 2003 roku na podobną kwotę. Dostałem marżę
    > 3,35. W 2005 napisałem wniosek o zmniejszenie marży i zgodzili się na
    > 2,01. Tak mam do teraz i też noszę się z zamiarem kolejnego "wnioskowania".

    Czy to był GE Money?
    Pytam bo pseudofachowcy chyba nie znający życia odradzają mi składanie
    wniosku o obniżenie marży twierdząc, że "bank na to nie pójdzie" ;)
    Nie pójdzie to straci klienta. Proste. Przeżyję utratę ok 4000PLN na
    przewalutowaniu biorąc kredyt refinansowy, bo zależy mi na obniżeniu
    wysokości raty i tyle. Jeżeli nie wyjadę harować za granicę (decyzja
    jeszcze nie zapadła), to i tak spłacę mieszkanie będąc emerytem.

    Pozdrawiam
    Tomasz H.
    p...@i...pl

  • 7. Data: 2007-11-22 10:58:08
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Tomasz H. pisze:

    > Czy to był GE Money?

    Tak.

    > Pytam bo pseudofachowcy chyba nie znający życia odradzają mi składanie
    > wniosku o obniżenie marży twierdząc, że "bank na to nie pójdzie" ;)

    W 2005 roku mieli na stronie www nawet specjalny formularz wniosku o
    obniżenie marży. Teraz już go nie widzę, ale akurat ten bank jest dość
    elastyczny i myślę, że masz szansę. Zresztą, sam nie wysyłałem tego
    wniosku, tylko zadzwoniłem i po identyfikacji pani przyjęła wniosek
    telefonicznie. Potem dostałem pismo z propozycją nowej marży i
    zaproszeniem do oddziału jeśli zdecyduję się podpisać aneks (który tam
    już czeka). Oczywiście operacja ta jest płatna: wówczas 50CHF, doliczone
    do najbliższej raty.

    --
    Marek