  • 1. Data: 2005-03-10 18:29:21
    Temat: bph - przelicznik zł->$
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Kumpel jest w usa i ma konto w bph, chcialem mu przelac na nie troche $.
    Nie wiem dokladnie co to za konto, ale pisal ze ja mu wplacam zl, a jemu
    wplywaja dolary. Tylko teraz jestem ciekaw jaki maja przelicznik?
    Moze wiecie albo jestescie mi wstanie wskazac odpowiedni adres?:)
    --
    gg

  • 2. Data: 2005-03-10 19:23:27
    Temat: Re: bph - przelicznik zł->$
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > wplywaja dolary. Tylko teraz jestem ciekaw jaki maja przelicznik?

    Złodziejski ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-10 19:57:21
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Złodziejski ;-)

    dzisiaj kurs mieli 3,0142

  • 4. Data: 2005-03-10 21:14:24
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wplywaja dolary. Tylko teraz jestem ciekaw jaki maja przelicznik?
    > Moze wiecie albo jestescie mi wstanie wskazac odpowiedni adres?:)

    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/kursy_walut

    Darek

  • 5. Data: 2005-03-10 21:14:51
    Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@k...pl__> napisał w wiadomości
    > dzisiaj kurs mieli 3,0142

    no to chyba ok - zreszta na 300$ to wiekszej roznicy nie zrobi
    --
    gg