    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bezsens podstawowej funkcjonalnosci KK
    Date: Tue, 19 Feb 2008 23:13:26 GMT

    > Pytanie brzmi, czy moze to byc sytuacja trwala, tzn. jak dlugo zajmie
    > przecietnemu klientowi zorientowanie sie w tej sytuacji. A moze nie
    > dostrzegam tu czegos istotnego i powiodlo mnie na manowce?

    Pytanie czy bank zechce z tego zrezygnować. ;) Poza tym uzyskujesz stałą
    płynność gotówkową w przypadku nieregularnych wypłat ze strony pracodawcy.

    Zdecydowanie ten punkt czyni bardzo przydatne narzedzie jakim jest KK.
    Zwlaszcza, ze masz 56 dni na splate bez odsetek.
    Trudne do upilnowania - normalne, jak kazda kuszaca sprawa, zauwazno to w
    bankach, dlatego rodaja je na kazdej ulicy:) - to apropo twojej ponizszej
    wypowiedzi.

    Taka ciekawostka. Polacy dzięki kartom kredytowym we wszystkich bankach
    są obecnie zadłużeni na ok. 2mld zł. ;)

    --
    iRiver T10 + PX100