  • Data: 2005-01-18 22:35:54
    Temat: Re: bezpieczeństwo transakcji w ING ( i innych )
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mało mnie pocieszyłeś... :-)

    Bo tak naprawdę to miało Cię pocieszyć to, czego nie zacytowałeś :-)

    Ja bym spał spokojnie. Jeśli nie my, to nasze dzieci (a to dla nich przecież
    składamy te złotówki) będą biometrycznie skatalogowane i wtedy już nic nie
    zagrozi naszym (czyli ich) milionom.

    BTW może ktoś pamięta, co to był za film, gdzie gościowi _oko_ przeszczepiali,
    bo system był taki, że jak se szedł ulicą, to bilboardy do niego gadały: "Dzień
    dobry Panie X. Z Pana poprzednich zakupów wynika, że uwielbia Pan zupę żółwiową.
    Czy nie zechciałby Pan wstąpić po świeżego żółwia".
    Zasadniczo to w tym filmie pewnie chodziło o coś innego, ale ja pamiętam, lubię
    i oglądam tylko polskie filmy.

    Jacek