  • 11. Data: 2005-06-22 14:55:28
    Temat: Re: bezpieczenstwo bankowania przez internet
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >W Lukasie nawet jak ktos pozna haslo ma 10 sekund bo co tyle zmienia sie
    >token.

    Jak juz ktos jest na tyle sprytny zeby wychwycic haslo, to nie bedzie
    mial problemu z wykorzystaniem jego w 10 sekund.

    Pzdr.
    Lack

  • 12. Data: 2005-06-22 15:54:30
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Uzytkownik "Kwik" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]

    , lukas - tylko te w bankomatach
    > przy siedzibie banku

    tak plus wszystkie bankomaty BZWBK :-)

    AO

  • 13. Data: 2005-06-22 15:55:07
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Uzytkownik "K.N." <l...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Jak juz ktos jest na tyle sprytny zeby wychwycic haslo, to nie bedzie
    > mial problemu z wykorzystaniem jego w 10 sekund.

    sadzisz ?
    a zwloka w przetwarzaniu stron www ? :-)

  • 14. Data: 2005-06-22 18:30:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    jureq napisał(a):

> [...]

    Bzdura. Nie napisałem tego

    > Sprawdź czy twoje konto można obsłużyć pod konoppixem, lub nawet jakąś
    > inna dystrybucją linuxa odpalaną z płyt CD 3,5". W mBanku można. Jeśli
    > w Lukasie też to nagraj sobie takie coś (najlepiej 2-3 szt.) a potem
    > korzystaj z kawiarenek, które pozwalają na odpalenie knoppixa z własnej
    > płyty. W większości kawiarenek pozwolą.

    Sądzisz, że *mnie* to interesuje?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 15. Data: 2005-06-22 18:43:13
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >sadzisz ?
    >a zwloka w przetwarzaniu stron www ? :-)

    Tak sadze.
    Jak zmieni przy prownie przelewu zapytanie z numerem konta na swoje
    konto to haslo z tokena nic nie zmienia...

    Pzdr.
    Lack

  • 16. Data: 2005-06-22 19:00:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik K.N. napisał:

    > Jak juz ktos jest na tyle sprytny zeby wychwycic haslo, to nie bedzie
    > mial problemu z wykorzystaniem jego w 10 sekund.

    Nastepny magik-cudotworca.

    Bartol

  • 17. Data: 2005-06-22 22:04:59
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 08:36:26 +0200, Kwik napisał(a):

> [...]
    > zainstalowanych keyloggerow)? Teoretycznie nie jest zle, ostatecznym
    > zabezpieczeniem jest lista hasel jednorazowych, ale wolalbym zeby mi

    Najbardziej sensownym rozwiązaniem (najtrudniejszym do złamania) jest
    metoda podana przez jureq'a: własny system operacyjny odpalany np. z CD.

    Ale i tu trzeba być ostrożnym i nauczyć się zmieniać ustawienia serwera
    DNS, aby ustrzec się czegoś, co nazywa się farming.

    Inne wymieniane tutaj sposoby zabezpieczeń są łatwiejsze do złamania
    (mówimy o kawiarence internetowej).

    Można rozważyć też użycie telefonu komórkowego i WAPu. (mBank wiem, że
    działa)

    Krzysiek

  • 18. Data: 2005-06-22 23:04:23
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:0uuib19a2idlnhg44j95h3hnl0ppj9qno9@4ax.com grupowicz K.N.
    napisał:

    > Jak juz ktos jest na tyle sprytny zeby wychwycic haslo, to nie bedzie
    > mial problemu z wykorzystaniem jego w 10 sekund.
    >
    > Pzdr.
    > Lack

    A czemu tylko 10 sek. ? ;)
    Wskazanie tokena np. w VW jest ważne na pewno 6 minut, dłużej mi się nie
    chce czekać bo idę spać.
    W Lukas myślę iż podobny mnożnik tolerancji na rozjeżdzanie się zegarów.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 19. Data: 2005-06-23 08:16:02
    Od: "Artur O." <d...@w...pl>

    Użytkownik "August" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > W artykule news:0uuib19a2idlnhg44j95h3hnl0ppj9qno9@4ax.com grupowicz K.N.

    > Wskazanie tokena np. w VW jest ważne na pewno 6 minut,

    Podziel 6 minut przez 10 sek i wiesz ile razy Lukas Bank jest
    bezpieczniejszy od VW B :-)))

    AO

  • 20. Data: 2005-06-23 08:29:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-06-23 10:16- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Artur O., gdy pisał(a):

    > Podziel 6 minut przez 10 sek i wiesz ile razy Lukas Bank jest
    > bezpieczniejszy od VW B :-)))

    OK, a teraz weź token z Lukasa i zegarek i zobacz, co sekund zmienia się
    generowana liczba.
    Jeśli wyjdzie Ci 10 to albo wyrzuć zegarek, albo reklamuj token.
    Dla ułatwienia dodam, że normalnie to jest 60 sekund.
    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****