  • 21. Data: 2016-06-15 11:56:27
    Temat: Re: będzie Brexit czy nie będzie?
    Od: n...@p...pl

    > A jak odroznisz C od A ?

    istota skutecznego fałszerstwa polega na tym żeby
    nie dało się odróżnić C od A.

  • 22. Data: 2016-06-15 11:59:37
    Od: n...@p...pl

    > Hi hi - a przeciez to Cameron zaczal z tym Brexitem :-)

    zaczął po to aby tenże Brexit uniemożliwić bo liczył na to
    że liczba zwolenników Brexitu będzie rosnąć więc z pkt
    widzenia interesu przeciwników Brexitu lepsze referendum
    teraz niz za rok czy dwa.

    weź także pod uwagę nieuczciwy sposób sformułowania pytania
    przez Camerona (ta sztuczka mu się nie udała, bo sąd dokonał
    stosownej poprawki) widać od początku że Cameron "szachruje"
    na korzyść przeciwników Brexitu

  • 23. Data: 2016-06-15 12:02:20
    Od: n...@p...pl

    > Stanowi moją interpretację czegoś co faktycznie zostało powiedziane
    > i uczynione przez premier Beatę S? Podatek bykowy stanowi element
    > kompozycji.

    a co zostało faktycznie powiedziane i uczynione
    oraz może kojarzyć się z bykowym?

  • 24. Data: 2016-06-15 12:03:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 12:02, n...@p...pl pisze:

    > a co zostało faktycznie powiedziane i uczynione
    > oraz może kojarzyć się z bykowym?

    Co do zasady odliczenie podatku za dziecko jest jakaś formą podatku
    bykowego (większe podatki płacą bezdzietni).

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2016-06-15 20:20:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> 0...@g...co

> [...]
    > kompozycji.

    : a co zostało faktycznie powiedziane i uczynione

    Jak już Liwiusz napisał -- niemal bykowe już jest uskuteczniane.
    (bo jednak żonaci są zazwyczaj dzieciaci)
    Ponadto jest (lub bywa) stosowane w krajach ościennych.
    Cała polityka BSzydło stawia na prokreację, której
    ,,wzmocnienie'' jest konieczne do stabilności finansów.

    Mieszkanie+ też wywróżyłem -- nie chybiłem.

    Dzieciaci mają od zawsze różne ulgi i przywileje -- nie tylko w Polsce.

    Stalin i Hitler -- także stawiali na dzieci.
    Naziści rozbudowali swą troskę o potomnych tak mocno, że warto o tej
    trosce informować ludzi. :) Stalin walczył przeciwko aborcji płodów
    ludzkich...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 26. Data: 2016-06-15 20:29:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarekZ" njr760$es7$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Raczej będą ich straszyć podniesieniem podatków po wyjściu, jakimiś cłami czy
    czymś, cholera wie co w desperacji wymyślą.

    Straszą emerytów.
    O tyle ciekawe, że to dzisiejsi emeryci domagali się budowania UE.

    > Jednak jeżeli wynik referendum będzie pozytywny (za wyjściem), to chyba to
    zrealizują i podpiszą natychmiast umowę
    > stowarzyszeniową.

    Ale nie pójdą ,,żywo w trumnę''. ;)

    http://teksty.org/patriotyczne,rota,tekst-piosenki

    Nie damy miana Polski zgnieść
    Nie pójdziem żywo w trumnę
    W Ojczyzny imię, na jej cześć
    Podnosi czoła dumne.

    Odzyska ziemi dziadów wnuk!
    Tak nam dopomóż Bóg!

    -=-

    IMO Brytyjczycy uważają -- UE tak, ale na innych zasadach niż obecnie.
    Mają świadomość powstawania Chińczyków i Hindusów (dawnych Brytyjczyków?)
    z kolan, zatem i potrzeby rewidowania układów sprzed kilkudziesięciu laty.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /, _..
    \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    .;\|/.......................................

  • 27. Data: 2016-06-18 10:16:02
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    n...@p...pl writes:

> [...]
    >
    > B ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    > a władza ogłosi wynik referendum zgodnie z prawdą
    > i uszanuje ten wynik (WB faktycznie opuści Unię)
    >
    > C ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    > a władza sfałszuje wynik referendum ogłaszając że
    > naród wybrał pozostanie w Unii
    >
    > D ) w realnym głosowaniu zwyciężą zwolennicy Brexitu
    > a władza ogłosi wynik referendum zgodnie z prawdą
    > ale NIE uszanuje tego wyniku, gdyż np.:
    >
    > D1: referendum okaże się nieważne z powodów formalnych
    > D2: władza świadomie i z premedytacją oleje wolę narodu

    I tylko tyle możliwości? To po co głosowanie?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 28. Data: 2016-06-18 16:08:46
    Od: n...@p...pl

    > I tylko tyle możliwości? To po co głosowanie?

    głosowanie ma sens pod warunkiem że nastąpi A lub B
    głosowanie nie ma sensu, jeśli ma nastąpić C lub D

  • 29. Data: 2016-06-19 22:33:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-06-15 o 12:03, Liwiusz pisze:

    > Co do zasady odliczenie podatku za dziecko jest jakaś formą podatku
    > bykowego (większe podatki płacą bezdzietni).

    Bykowe to był kiedyś podatek starych kawalerów.
    Teraz pewnie nie będzie tego podatku, bo...no wiesz....

    --
    animka

  • 30. Data: 2016-06-24 20:06:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >który z poniższych wyników obstawiacie:
    [...]
    scenariusze A i C odpadly, wiec moze jednak D

> [...]
    >D1: referendum okaże się nieważne z powodów formalnych
    >D2: władza świadomie i z premedytacją oleje wolę narodu

    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/brexitu-ni
    e-by%c5%82o-to-referendum-nie-ma-%c5%bcadnej-mocy-pr
    awnej/ar-AAhAn4M

    Referendum nie ma mocy prawnej, a proces musi potrwac :-)

    Za to mamy ciag dalszy - Szkocja swojego referendum nie powtorzy ? Bo
    moze zostac :-)

    J.