  • 1. Data: 2005-02-19 10:40:28
    Temat: bankomaty - wyplata jednorazowa
    Od: "Fickman" <f...@t...pl>

    czy sa bankomaty, ktore umozliwiaja wyplate jednorazowo wiecej niz 2 tys zl?
    najlepiej w okolicach katowic

  • 2. Data: 2005-02-19 12:00:53
    Temat: Re: bankomaty - wyplata jednorazowa
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    Fickman napisał(a):
    > czy sa bankomaty, ktore umozliwiaja wyplate jednorazowo wiecej niz 2 tys zl?
    > najlepiej w okolicach katowic

    Bankomaty Citi. Można jednorazowo wybrać 4000 pln, jeśli oczywiście
    pozwala na to stan konta (i jeżeli twój bannk - zakładam że nie jest to
    Citi - autoryzuje taką kwotę).

  • 3. Data: 2005-02-19 13:08:00
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czy sa bankomaty, ktore umozliwiaja wyplate jednorazowo wiecej niz 2 tys
    > zl?
    > najlepiej w okolicach katowic

    Zwykle bankomaty Euronetu i Pekao dawały mi ok. 3800 PLN.

  • 4. Data: 2005-02-19 13:20:47
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Jak limit masz mniejszy ustawiony to żaden bankomat nie da rady.

    --
    Peet
    adres antyspamowy ROT 13

  • 5. Data: 2005-02-19 14:04:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Fickman" <f...@t...pl> napisał w wiadomości
    > czy sa bankomaty, ktore umozliwiaja wyplate jednorazowo wiecej niz 2 tys
    zl?
    > najlepiej w okolicach katowic

    Limitem jest zywkle 40 banknotow.
    Nie spotkalem bankomatu wyplacajacego 200-kami wiec pewnie w wiekszosci
    bankomatow dostaniesz max 3900-4000zl.

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2005-02-19 17:24:13
    Od: Sith <"sith4[del]"@[wywal-to-][dot]tlen[dot].pl>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Limitem jest zywkle 40 banknotow.
    > Nie spotkalem bankomatu wyplacajacego 200-kami wiec pewnie w wiekszosci
    > bankomatow dostaniesz max 3900-4000zl.

    I jeszcze musi to przejsc przez dziure :) jak ostatnio wybieralem 2
    paczki to dostalem to w 10 zlotowkach i mocno walczylem zeby wyciagnac
    czesc kasy ;)

    --
    pozdroofki
    sith

  • 7. Data: 2005-02-20 08:54:19
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > Limitem jest zywkle 40 banknotow.
    > Nie spotkalem bankomatu wyplacajacego 200-kami wiec pewnie w wiekszosci

    Wielokrotnie w Banku Śląskim dostawałem dwusetki.

    owp