  • 11. Data: 2004-02-19 23:23:49
    Temat: Re: banki to złodzieje
    Od: sebol <l...@s...pl>

    teheran wrote:
    > 3 lata temu wzięłem kredyt w euro 26.000E wtedy to było 96 tyś. zł
    > po trzech latach mam 21.700 i 106 tyś zł.
    > Krew mnie zalewa.

    no faktycznie niefart z kursem - trzeba bylo przewidziec ze gdy lewica
    idzie do wladzy to kurs szlag trafia.

> [...]
    > nie mam nawet
    > zdolności kredytowej i żebym wlazł im pod biurko i ssał. Zaraz zaraz, mówię
    > a kto wam
    > spłaca mój kredyt jak w zegarku. A oni na to spadaj na drzewo frajerze i
    > dawaj szybciutko
    > eurasy za 5 zyla najlepiej cieplutkie i szeleszcące i żebym się bujał bo im
    > powietrze zużywam.
    > Więc musze coś zrobić. Może się rozwiodę ze starą, ale by mi rodzina
    > nakopała,
    > to sobię myślę że może roździelność majątkowa pomoże lub coś w tym stylu.

    Jezeli nie masz zdolnosci kredytowej to bank moze postawic kredyt w stan
    natychmiastowej wymagalnosci i cie po prostu zgnoic - wiec proponuje nie
    podskakiwac.

    > Co wy na to?
    > Albo roździelnośc majątkowa i kredyt w innym banku żeby spałcić pierwszy.

    bezsensu - pogogluj za terminem konsolidacja i znajdziesz rozwiazanie. O
    ile oczywiscie posiadasz jakis majatek pod zabezpieczenie. Kredyt wez w
    PLN i nim splacisz od razu stary bez laski.

    --
    l...@s...pl

  • 12. Data: 2004-02-19 23:36:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "teheran" <t...@o...pl> writes:

    > Kredyt brałem jako kawaler teraz poszedłem do banku i mówię że chcę
    > go przewalutować a złodzieje podzielili moje zarobki na 3 (żona i
    > córka) i powiedzieli że ja nie mam nawet zdolności kredytowej

    Dziwne, bo z moich obserwacji wynika, ze posiadanie niepracujacej zony
    i dzieci _podnosi_ zdolnosc kredytowa - w rozumieniu bankow...

    MJ

  • 13. Data: 2004-02-20 08:29:00
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl>

    " 666" <6...@p...polbox.com> wrote in message
    > Można chyba przewalutować z euro na inną walutę niż złotówki, przykładowo
    > dolary albo jeny?
    > JaC

    Ale przeczytajcie go dokladnie, on CHCE przewalutowac, ale nie moze,
    bo nie ma zdolnosci finansowej. Dlatego sugerowalem mu przeniesienie
    kredytu do innego banku.
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 14. Data: 2004-02-20 09:04:19
    Od: "teheran" <t...@o...pl>

    moje chłopy kochane,

    ale mi chodzi o konkretną odpowiedź:
    czy i jakie kroki prawne muszę podjąć wobec małżonki żeby mi jej i córki nie
    liczyli
    do tej zdolności kredytowej ? bo jakby liczyli tylko na mnie to by było wsio
    git.
    rozwód odpada, ale czy gdybym miał roździelność majątkową ? krdyt brałem
    sam,
    mieszkanie jest na mnie, kupione przed ślubem. teraz mi zarobki dzielą na 3.
    co bym musiał
    zrobić żeby znowu zarobki były "dzielone"tylko na mnie.

    pozdro

  • 15. Data: 2004-02-20 11:31:17
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > no faktycznie niefart z kursem - trzeba bylo przewidziec ze gdy lewica
    > idzie do wladzy to kurs szlag trafia.

    Przecież od kilkudziesięciu lat przy władzy jest lewica :))))

    pzdr
    KK

  • 16. Data: 2004-02-20 13:10:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wilczek" <w...@k...pl> writes:

    > Kredyty denominowane w obcej walucie jak CHF czy EUR wiaza
    > sie z ryzykiem kursowym czyli mozliwoscia wyzszejn ceny
    > waluty.

    Jak i nizszej.
    Przy czym dotyczy to wszystkich kredytow, takze tych w zlotowkach.

    > Od zawsze mowi sie, ze nalezy brac kredyty, zwlaszcza
    > dlugoterminowe w walucie w ktorej sie zarabia. Wtedy
    > unika sie takich niespodzianek.

    Owszem, "mowi sie". Co raz moze byc korzystne a drugi raz niekorzystne.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 17. Data: 2004-02-20 15:40:28
    Od: Kulka <r...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-19 23:23, Użytkownik sebol napisał:

    > Jezeli nie masz zdolnosci kredytowej to bank moze postawic kredyt w stan
    > natychmiastowej wymagalnosci i cie po prostu zgnoic - wiec proponuje nie
    > podskakiwac.

    On nie ma zdolności do kredytu w ZŁOTYCH, w EURO _jeszcze_ ma....

    Kulka