  • 21. Data: 2005-06-19 12:02:14
    Temat: Re: bank dla DG
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > W kategorii "Dla dokonujących operacji przez internet lub telefon".

    No i podkreslil przeciez, ze to dla niego wazne w jego DG.

    --
    Promocja "VOLKSWAGEN BANK ZA DARMO!"
    Konto e-direct w Volkswagen Bank direct za darmo:

  • 22. Data: 2005-06-19 12:04:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    konkurs napisał(a):
    > Ciekawe tylko kto ciebie usunie.

    Mam nadzieję że ciebie usunie abuse atcomu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 23. Data: 2005-06-19 12:04:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Biedaku, do lepszej pracy cie w Ameryce nie przyjeli? Nie dziwie sie.
    he he
    troche sie jeszcze na temat internetu musisz pouczyc biedaku.

    > Ciekawe tylko kto ciebie usunie.

    z takim spamem sam bym sobie poszedl, a ciebie to nawet trudno siłą odessać.

  • 24. Data: 2005-06-19 12:08:18
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    konkurs napisał(a):
    > Naprawde nie widzisz, ze to nie jest oferta, ktora "totalnie nie
    > odpowiada jego potrzebom"?

    "Mysle perspektywicznie tazke o ew. linii kredytowej, moze jakich kredytach
    na rozwoj, produktach kartowych itd.", "Wazny jest dostep przez net.

    Mysle o mbanku i ING.
    Jakie sa waszym zdaniem glowne roznice w ofercie,
    i jakie wyrozniki (plusy) ma kazdy z tym bankow?"

    Napisz proszę, bo ty to widzisz, w którym miejscu autor pyta o VW?
    Twoje dzieła zostaną przesłane do VW oraz ATCOM'u, mam wielką nadzieję
    że ktoś się tobą zajme, miśku kolorowy.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2005-06-19 12:09:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    konkurs wrote:

    > Naprawde nie widzisz, ze to nie jest oferta, ktora "totalnie nie
    > odpowiada jego potrzebom"?

    Naprawde nie widzisz, ze to jest oferta, ktora "totalnie nie odpowiada
    jego potrzebom?

  • 26. Data: 2005-06-19 12:13:42
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 14:00:30 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Dlatego, że rankingi są generalnie bzdurne o czym spamerze mogłeś poczytac w
    >archiwum. I to nie wątek o rankingach tylko prośba o pomoc w znalezieniu

    Sami te rankingi czesciowo w gazetach tworzycie - np. Amra, wiec nie tworzcie
    bzdurnych.

    >Ty zdaje się nie rozumiesz po polsku jak Ci ludzie piszą, żebyś skończył
    >spamowanie. Wypadaj stąd!

    Nie spamuje, wiec sie odczep.

  • 27. Data: 2005-06-19 12:17:32
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Sami te rankingi czesciowo w gazetach tworzycie - np. Amra, wiec nie
    > tworzcie bzdurnych.

    Zajrzyj do archiwum - poczytaj dlaczego rankingi niewiele wnoszą. I nie ma
    to nic wspólnego z tym, kto je tworzy.

    > Nie spamuje, wiec sie odczep.

    Nie no - mam nadzieje, że w Atcomie wreszcie ktoś ruszy tyłek i odetnie Cię
    od netu palancie. To samo w VW.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 28. Data: 2005-06-19 12:18:42
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 14:04:19 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Mam nadzieję że ciebie usunie abuse atcomu.

    Nic zlego nie robie, ani nie lamie netykiety, ani nie spamuje, a to ze pare
    osob jest zawistnych nie moze byc powodem usuniecia.

  • 29. Data: 2005-06-19 12:26:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    konkurs napisał(a):
    > Nic zlego nie robie, ani nie lamie netykiety, ani nie spamuje, a to ze
    > pare osob jest zawistnych nie moze byc powodem usuniecia.

    Niech oceni to bank oraz twój provider.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 30. Data: 2005-06-19 12:27:07
    Od: konkurs <k...@a...pl>

    On Sun, 19 Jun 2005 14:17:32 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >Zajrzyj do archiwum - poczytaj dlaczego rankingi niewiele wnoszą. I nie ma
    >to nic wspólnego z tym, kto je tworzy.

    Zapewne jestes swiecie przekonana, ze twoje zdanie najwiecej wnosi.

    >Nie no - mam nadzieje, że w Atcomie wreszcie ktoś ruszy tyłek i odetnie Cię
    >od netu palancie. To samo w VW.

    Lecisz Glenn do abuse. Lamiesz netykiete w sposob jaskrawy. Dosyc tego
    przesladowania mnie i tworzenia flame wars.