  • Data: 2004-05-17 13:11:48
    Temat: Re: bank BPH jest chyba najlepszy, co wy na to?
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Popławski wrote:

    > Zaokrąglenie?

    OK. Choć ja bym odruchowo zaokrąglił do 13.30 ;) Tym niemniej faktycznie
    nie ma to większego znaczenia.
    Szczerze mówiąc jest tak, że z mojego punktu widzenia ważniejsze są
    sesje przychodzące, stąd mniejszą uwagę zwróciłem na wychodzące -
    przyznaję, że takie zawężenie było mało zasadne. Jednak, z drugiej
    strony, można prawdziwie twierdzić, że ostatnia sesja KIR jest o 19.00,
    a nie "do 13.00", jak sugerujesz :)

    pzdrw
    PK