    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: bałagan w AliorBank po połączeniu operacyjnym z BPH
    Date: Wed, 29 Mar 2017 13:39:29 +0200

    Zmigrowałem się dzisiaj (BPH ==> Alior)
    Nie miałem problemów.
    Po migracji wszystko przeniosło mi się dokładnie tak jak to było
    opisywane. Puściłem sobie przelew, który miałem opłacić na początku
    kwietnia, ale postanowiłem przetestować;) Poszło bez problemów, choć
    zaskoczyło mnie to, że zażądali kodu SMS przy przelewie zdefiniowanym.

    Wydaje mi się, że wiem skąd pochodzi cały ten flejm. Ludzie nie
    rozumieją, że na stary CIF można się zalogować tylko raz, a potem już
    trzeba tylko na nowy i przy użyciu nowego hasła, które się samemu
    ustaliło. Przy migracji te numery CIF są blisko siebie i na dodatek jako
    pierwszy wyświetla się stary CIF, więc ludzkie ameby podają stary CIF i
    nowe hasło;)))) I tak 3 razy pod rząd, a wtedy efekt wiadomy:)))

    --
    t0maszek