eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiawaria w ING › Re: awaria w ING
  • Data: 2017-04-04 11:14:47
    Temat: Re: awaria w ING
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "janek z pola" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:obus8s$s95$...@g...aioe.org...
    >www.gazetawroclawska.pl/polska-i-swiat/a/awaria-w-i
    ng,11949672/
    >Mechanizm jest tym razem taki, że się nie dopasowały blokady do
    >obciążeń.
    >Gdy przyszła paczka z obciążeniami od organizacji płatniczej,
    >odpowiedni
    >system w banku powinien zdejmować blokady wraz z tym jak dokonywał
    >obciążeń.

    Pismak jak to pismak - pisze newsa, pisze co mu powiedzieli, troche
    przy tym pomyli, reszta go nie obchodzi.

    >Czy ktoś może zna odpowiedź na takie pytania:

    0) czemu niby pozostawienie blokady spowodowalo podwojne zaksiegowanie
    przelewow i debety ?

    Ale tu akurat ... na poczatku mowa o podwojnym zaksiegowaniu
    przelewow, na koncu o sciaganiu podwojnych blokad.

    Jesli bylo jak piszesz, to ewentualny debet jest fikcyjny.

    >1) W jakich godzinach weszły obciążenia z paczki przesłanej przez mc?
    >2) W jakich godzinach zaczęły być zdejmowane blokady?
    >3) Ile procent blokad (albo jakiego rodzaju) zostały zdjęte w
    >poniedziałek?
    >4) Jaka była przyczyna (techniczna?) po stronie banku?

    Ja tam nie wiem, ale czemu banki nie ksieguja obciazenia z debetowki
    od razu, tylko po dwoch dniach ?

    >W ogóle co za chamstwo - padł serwis transakcyjny, bo ludzie się
    >logowali
    >masowo w momencie jak się okazywało, że nie mogą płacić kartą ze
    >względu na
    >debet wynikający z pozostawienia blokad. Ale rzecznik prasowy banku
    >słowem
    >nie wspomniał w komunikatach dla mediów że faktyczną przyczyną braku
    >dostępu
    >do serwisu transakcyjnego była awaria zdejmowania blokad. Zamiast
    >tego bank
    >przeprasza za to, że się im bankowość internetowa przypchała.

    No coz:
    a) rzecznik ma ladnie wytlumaczyc i pozostawic dobra opinie o banku,
    za to ma placone :-)
    b) w okreslonym momencie rzecznik moze nie calkiem wiedziec co sie
    stalo,
    c) troche w zwiazku z a) - banki, i inni tez, taki juz maja zwyczaj,
    ze o problemach na stronie nie napisza.
    widac wola, zeby klient przeklął wiecznie zajętą infolinie, niż
    dowiedział sie, ze bank ma problemy :-)

    d) awaria oprogramowania (sprzętu ?) to normalna sprawa, a nie zadne
    chamstwo :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1