  • Data: 2020-12-08 21:11:12
    Temat: Re: aplikacja obowiazkowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-08 o 16:42, J.F. pisze:
    > no moze jeszcze nie obowiazkowa, ale mbank informuje
    >
    > Od 1 marca 2021 r.:
    > 1. Podnosimy do 10 zł opłatę za kartę do konta.
    >
    >    Unikniesz opłaty, jeśli w każdym miesiącu zapłacisz kartą (do konta
    > lub kredytową) łącznie 350 zł i choć raz zalogujesz się do aplikacji
    > mobilnej.
    >    Jeśli spełnisz warunek, który dotyczy płatności kartą, ale nie
    > zalogujesz się do aplikacji, opłata wyniesie 3 zł.
    >

    > W sumie ... smartfona i tak mam, aplikacja dosc wygodna jest ...
    >
    > J.
    >
    > P.S. No i uwaga
> [...]

    Już wiele lat temu po latach korzystania tylko z mbanku - przy okazji
    pierwszej opłaty za posiadanie karty - zrezygnowałem z niej. Wówczas to
    wydawało mi się dziwne - jak to tak bez karty do głównego konta? Ale
    teraz już to dla mnie normalne. Kredytową mam w citi dożywotnio
    bezpłatną, debetową w Aliorze bezpłatną, z mbanku wypłacam blikiem,
    niech się pierdolą, złotówki opłat ode mnie nie zobaczyli i nie zobaczą.

    --
    Liwiusz