  • 31. Data: 2004-06-06 13:16:21
    Temat: Re: anonimowe karty kredytowe
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Paweł Derwich" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c9tb1v$9fa$1@h.intelink.pl...
    > Kredytowa to raczej nie. Ale takie płatnicze karty kiedys wprowadzal bank
    > slaski. Nie wiem czy te karty sa do dzisiaj ale mozna sprawdzic w ofercie
    > banku slaskiego teraz nalezacego do grupy ING.
    >
    > Pozdrawiam

    Przecież napisał, że chodzi o anonimową kartę, czyli bank ma nie znać danych
    posiadacza. Czytaj wątek przed odpowiedzią, a poza tym tnij cytaty i
    odpowiadaj POD NIMI.

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 32. Data: 2004-06-06 14:44:55
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Adamo 2." <a...@c...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    danych
    > posiadacza. Czytaj wątek przed odpowiedzią, a poza tym tnij cytaty i

    hmmm, wiesz sprawdzalem na stronie http://www.ing.pl/u235/navi/54632/
    pisze ze karte "podarunkowa" mozna podarowac komus, ze nie ma na niej
    imienia i nazwiska, wiec moze bank nie wymaga dokumentow? nigdzie w kazdym
    razie nie pisza, czy wymagaja. ktos moze sprawdzal?
    rafal urbanelis

  • 33. Data: 2004-06-06 14:49:48
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c9val5$536$1@news.onet.pl...
> [...]
    > imienia i nazwiska, wiec moze bank nie wymaga dokumentow? nigdzie w kazdym
    > razie nie pisza, czy wymagaja. ktos moze sprawdzal?

    Oczywiscie, ze wymagaja.
    Podpisuje sie umowe przy "zakupie" karty.

    --
    Pozdrowienia

  • 34. Data: 2004-06-06 14:53:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > imienia i nazwiska, wiec moze bank nie wymaga dokumentow? nigdzie w
    > kazdym razie nie pisza, czy wymagaja. ktos moze sprawdzal?

    1) nie da sie nia placic w Internecie
    2) Przy zakupie musisz dowod pokazac. (mozesz zawsze kupic na slupa ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 35. Data: 2004-06-07 07:23:12
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    > Aaaa.... a myslisz ze w sieci jestes anonimowy? :) PO adresie IP mozna
    > dosjc do tego kto jest po drugiej stronie :)

    A jeżeli ktoś kupi kartę TakTaka i podłączy go do telefonu ze zmienionym
    IMEI
    to jakie są możliwości wyśledzenia osoby z takiego połączenia ?

    axell

  • 36. Data: 2004-06-07 14:42:18
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "axell" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > A jeżeli ktoś kupi kartę TakTaka i podłączy go do telefonu ze zmienionym
    > IMEI
    > to jakie są możliwości wyśledzenia osoby z takiego połączenia ?

    A co ma to dego numer imei? Wydaje mi się, że nadal można wyśledzić taką
    osobę. Sieć Era ma chyba takie możliwości...

  • 37. Data: 2004-06-07 17:32:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A co ma to dego numer imei? Wydaje mi się, że nadal można wyśledzić taką
    > osobę. Sieć Era ma chyba takie możliwości...

    Ciekawe jak. Przy tak-taku i telefonie z nieznanego źródła. Co najwyżej
    ustalą skąd się ludzik łączy i ewentualnie mogą liczyc na to, że zadzwoni
    gdzieś z tego numeru. A skoro już był na tyle sprytny, to raczej dzwonic nie
    będzie ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 38. Data: 2004-06-07 22:03:11
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

> [...]
    > gdzieś z tego numeru. A skoro już był na tyle sprytny, to raczej dzwonic

    Można zdaje się namierzyć położenie z dokładnością do
    kilkudziesięciu (?) metrów.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 39. Data: 2004-06-08 07:39:58
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Można zdaje się namierzyć położenie z dokładnością do
    > kilkudziesięciu (?) metrów.

    I co? Tyralierą będą go łapać ;-)))) ? Znając inercję tzw. "organów
    ścigania", to jakoś sobie tego nie wyobrażam. Większość tego typu
    przestępców łapanych jest, bo nie wiedzą że nie są w sieci anonimowi.

  • 40. Data: 2004-06-09 10:02:47
    Od: "Adamo 2." <a...@c...com>

    Użytkownik "Artek" <a...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Można zdaje się namierzyć położenie z dokładnością do
    > kilkudziesięciu (?) metrów.

    1) raczej kilkuset, np. można określić osiedle na jakim się znajdujesz,
    2) później mogą wkroczyć na to osiedle z odpowiednim sprzętem i w ten sposób
    po sygnale namierzą Cię teoretycznie już dokładnie...
    3) NTG

    Pozdrawiam,
    Adam