    From: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: anglia-
    Date: Sat, 06 Apr 2002 19:12:51 +0200

    AMRA wrote:

    > A wlasnie - a ma znaczenie ze to debetowka?

    Wypukła debetówka? Hmmmm... nie wiem co odpowiedzieć, bo nie znam
    takiej. Ostatnio miałem mały problem z dostępnością limitu na karcie w
    momencie meldowania w hotelu. Na propozycję użycia Visy Electron,
    recepcjonista mnie hmmm grzecznie wyśmiał ;-))) Do tego najlepsza jest
    k. kredytowa. Mimo różnych innych zastrzeżeń do Citi, ta karta mnie
    jeszcze nigdy nie zawiodła.

    T.