  • 1. Data: 2012-09-13 12:38:04
    Temat: aliorsync lokata 4m na 7.5%
    Od: pawlin <p...@f...com>

    http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna

  • 2. Data: 2012-09-13 13:51:27
    Temat: Re: aliorsync lokata 4m na 7.5%
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodniówkach w IdeaBank czy 7,5%/4M? Może
    najlepszym rozwiązaniem będzie dywersyfikacja>?

    Przy okazji mam pytanie: Czy jest jakiś ukryty koszt prowadzenia / zamknięcia konta
    Idealnego w IB?

  • 3. Data: 2012-09-13 13:58:37
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-13 13:51, Piotr Hołda pisze:
    > No to mam dylemat: Co jest lepsze? 7% na jednodniówkach w IdeaBank

    że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie
    zakładacie? A w weekendy?

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2012-09-13 14:03:24
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-09-13 13:58, Zyga pisze:
> [...]

    7.5% na 4 miechy jest lepsze. niedlugo obnizka stop procentowych i
    napewno pojada po oprocentowaniu lokat a do tego 7% w IB nie wiadomo jak
    dlugo pociagnie i do tego uperdliewe troche

    > że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie
    > zakładacie? A w weekendy?

    to sie okaze :D

  • 5. Data: 2012-09-13 14:11:32
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 września 2012 13:59:02 UTC+2 użytkownik Zyga napisał:
    > że tak zapytam poza tematem, te jednodniówki to tak codziennie
    > zakładacie? A w weekendy?

    Ja jeszcze nie zakładałem. Dopiero się zastanawiam co zrobić, gdy mi się skończą
    lokaty w Alior. Jeżeli w weekendy się nie da to lipa. Jest z tym jakiś problem?

  • 6. Data: 2012-09-13 14:44:47
    Od: Ryba <t...@b...poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-13 14:11, Piotr Hołda pisze:

    > Ja jeszcze nie zakładałem. Dopiero się zastanawiam co zrobić, gdy mi się skończą
    lokaty w Alior. Jeżeli w weekendy się nie da to lipa. Jest z tym jakiś problem?

    Nie znalazlem informacji o tym jak dlugo wazny jest wniosek.
    Na czacie uzyskalem info ze 14 dni.

    Ryba

  • 7. Data: 2012-09-13 17:26:13
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    pawlin wrote:

    > http://www.sync.pl/produkt/lokata+rekomendacyjna

    Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
    aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2012-09-13 17:28:48
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-13 17:26, ls pisze:

    > Poczytajcie opis produktu - kliknijcie "szczegolowe informacje":
    > aby miec 7.5% cza polecic lokate komus, kto nie ma Synka i tez ja zalozy:

    Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 9. Data: 2012-09-13 18:08:17
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    W dniu 2012-09-13 17:28, SQLwiel pisze:

    > Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?

    Jestem chętny do współpracy.

    r...@w...pl

  • 10. Data: 2012-09-14 06:25:36
    Od: Crimi <r...@w...pl>

    > Nie mam Synka i chętnie założę Synka i lokatę na 7.5. Jakieś propozycje?
    Proszę się do mnie odezwać
    na maila r...@w...pl