  • 1. Data: 2009-04-06 13:45:45
    Temat: alior - sposób autoryzacji KK Mastercard i sposób spłaty
    Od: plusz <p...@g...com>

    pytanie do praktyków

    czy Mastercard KK w Aliorze jest autoryzowany podpisem czy pinem?

    czy można stałą spłatę 100% można zdefiniować w systemie? a czy jest
    możliwość Polecenia Zapłaty z innego banku

    --
    plusz

  • 2. Data: 2009-04-06 13:49:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 06:45:45 -0700, plusz napisał(a):

    > czy Mastercard KK w Aliorze jest autoryzowany podpisem czy pinem?

    Co do zasady pinem.

    > czy można stałą spłatę 100% można zdefiniować w systemie?

    Niby można, ale mam wrażenie, że u mnie nie zadziałało.
    Zadziałało zaś wbicie "spłać kwotę 123,45 zł w dniu takim-a-takim".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-04-06 14:51:21
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    plusz <p...@g...com> wrote:

    > a czy jest możliwość Polecenia Zapłaty z innego banku

    Bankierka mówiła, że nie ma.

    a.

  • 4. Data: 2009-04-06 19:39:53
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > pytanie do praktyków
    >
    > czy Mastercard KK w Aliorze jest autoryzowany podpisem czy pinem?

    Potwierdzenie, uwierzytelnienie i autoryzacja to zupełnie inne pojęcia.

    zyga

  • 5. Data: 2009-04-06 21:14:41
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 21:39, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Potwierdzenie, uwierzytelnienie i autoryzacja to zupełnie inne pojęcia.

    a co twoja odpowiedź wnosi do mojego pytania ? :)

    --
    plusz

  • 6. Data: 2009-04-07 14:39:18
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > a co twoja odpowiedź wnosi do mojego pytania ? :)

    Czy w małym sklepie w Pcimiu Dolnym pani ma dostęp do wzoru twojego
    podpisu, bo podpisać niepodpisaną kartę to każdy może?
    Najwyraźniej nie znasz znaczeń tych pojęć.

    zyga