  • 11. Data: 2013-04-07 15:15:34
    Temat: Re: a w mBanku opłata miesięczna za debetówkę wzrasta o 100% ;)
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 05:56:27 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > tak, to juz nie jest karta do wyplat za granica.

    W zasadzie nigdy nią nie była, no może poza jakimiś drobnymi awaryjnymi
    wypłatami typu 10 euro.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2013-04-07 20:17:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-07 12:37, DooMiniK pisze:
    > Bank przecież ma ogromne wpływy ze "zmywaków"

    Co to?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-04-08 12:02:06
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 03.04.2013 17:58, osa wrote:
    > Debetówka z 2 zł do 4 zł (warunki zwolnienia bez zmian).
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.
    >
    > Te i inne podwyżki na:
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1449,
    zmiana-taryf-prowizji-i-oplat.html

    Wyższa jest jeszcze "prowizja za sprawdzenie salda w bankomatach".
    Przy okazji wyszło że moja karta Visa Electron (bez antenki) nie powinna
    istnieć:
    http://www.mbank.pl/informacja/#cats=p/1/tpio/karty-
    debetowe/

    Nie bardzo tez wiem do czego są te zakładki Najpopularniejsze,
    Najnowsze, Najlepiej oceniane(?) na tej stronie. Mam ocenić która karta
    ma najfajniejszą TOiP?
    Marx

  • 14. Data: 2013-04-09 13:27:06
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    W dniu środa, 3 kwietnia 2013 17:58:37 UTC+2 użytkownik osa napisał:
    > Debetówka z 2 zł do 4 zł (warunki zwolnienia bez zmian).
    >
    > Dodatkowo można wybrać opcję z darmowymi bankomatami w kraju w zamian za
    >
    > wyrobienie limitu 200zł. A jak się nie wyrobi limitu to 7 zł.

    Opcja dezaktywacji karty na stronie embanku zadziała. Czy może trzeba również opłacać
    kartę nieaktywną? (Zadałem to pytanie ponieważ w naszej rzeczywistości
    gospodarczo-bankowej logiczne myślenie już dawno przestało działać.)