  • 1. Data: 2009-12-07 14:51:48
    Temat: a jutro czarna rozpacz
    Od: "decyzja.pl" <d...@g...com>

    napędzają kupując na kasowym, a na terminowym jeszcze więcej shortów
    biorą

    nie zostawiałbym pozycji na noc, naprawdę duże ryzyko

    oczywiście nie doradzam

  • 2. Data: 2009-12-07 15:18:55
    Temat: Re: a jutro czarna rozpacz
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "decyzja.pl" <d...@g...com> wrote in message
    d.googlegroups.com...
    napędzają kupując na kasowym, a na terminowym jeszcze więcej shortów
    biorą

    nie zostawiałbym pozycji na noc, naprawdę duże ryzyko

    oczywiście nie doradzam

    a skąd wiesz że "szorty" biorą :) ?
    moze dobieraja longi przed "odpałem" ?

    george

  • 3. Data: 2009-12-07 15:35:31
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > biorą
    >
    > nie zostawiałbym pozycji na noc, naprawdę duże ryzyko

    Na dziś można powiedzieć, że rynek jest kure...wsko mocny. I faktycznie, jak
    będą chcieli to pojadą w jeden dzień 70-100 pkt w górę i finito.

  • 4. Data: 2009-12-07 16:35:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "kigam" <p...@g...com> wrote in message

> [...]
    > jak
    > będą chcieli to pojadą w jeden dzień 70-100 pkt w górę i finito.

    niedługo ostatnia transza od FED'u ...
    george

  • 5. Data: 2009-12-07 19:25:24
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    decyzja.pl wrote:
    > napędzają kupując na kasowym, a na terminowym jeszcze więcej shortów
    > biorą
    >
    > nie zostawiałbym pozycji na noc, naprawdę duże ryzyko
    >
    > oczywiście nie doradzam
    Moze tak, moze nie. Moj system zamknal dzis 30% pozycji a akcjach.

  • 6. Data: 2009-12-08 09:29:59
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Gdzie ta rozpacz?
    DJ