  • Data: 2019-02-08 11:08:09
    Temat: Re: Zwrot przelewu zagranicznego
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 lutego 2019 22:13:55 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > A to drugie założone to BGŻ i tam już przelew z Niemiec dotarł,
    > więc podejrzewam, że w CA czegoś nie odptaszkowano.

    Hmmm, CA to jest taka popierdółka, co nawet kart sama nie obsługuje - robi to dla
    nich santander.
    Podobnie miał VW - i tam, żeby otrzymać przelew z zagranicy, trzeba było podać numer
    konta w VW, ale BIC z bodajże ING, bo VW nawet się do SWIFT nie zapisał i ING robił
    im alias ;)

    Cóż, zobaczymy, co oba banki (niemiecki i CA) odpowiedzą na reklamację. Daj znać,
    jeśli sie czegoś dowiesz, takie tajemnice wioski olimpijskiej (ciekawe, czy ktoś
    czytał ten reportaż - ukazał się w takim jednorazowym magazynie pt. "Seoul 1988",
    kupiłem przez przypadek, a teksty świetne - chyba gdzieś mi się zapodział, choć może
    jeszcze w jednym pudle leży) są bardzo ciekawe.