  • 41. Data: 2003-05-27 16:27:41
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bb01uv$27a$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet po upływie terminu jej ważności???

    Rachunek masz czynny jeszcze po uplywie terminu waznosci - mysle ze przez 2
    tyg minimum.

    > A co mnie to obchodzi??? Pieniądze to pieniądze. Poza tym to chyba nie
    > problem sklepu także...
    >
    > Poza tym nie wiem co się tak martwisz o te banki... W inteligo możesz
    > obecnie bez problemu zrobić oscylatorek legalny i jakoś nikt go nie
    > wykorzystuje...

    Typowa mentalnosc Polakow? Grunt zeby pod siebie bylo dobrze? Daleko nam
    jeszcze do cywilizowanych krajow :-/ ale z takim podejsciem szybko sie to
    nie zmieni :-/ Ja jednak wole procedury ktore ani nie sa uciazliwe i ktore
    wymagaja minimum dobrej woli.

    --
    JaKi

  • 42. Data: 2003-05-27 16:32:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Czy sklep jest wlasciwa strona do decydowania o tym, co dla banku jest
    > wygodne a co nie?

    A czy merchant nie dziala w oparciu o pewne umowy ktore go obowiazjuja?

    --
    JaKi

  • 43. Data: 2003-05-27 17:19:12
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 May 2003 15:46:00 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Jesli chodzi o koniec daty waznosci - tak jak
    >pisalem na wstepie - rzeczy raczej nie oddajesz po kilku miesiacach ale w
    >max 1-2 tygodnie.
    Rzecz moge oddac pod koniec okresu gwarancji - ulegla uszkodzeniu -
    sklep chce oddac mi pieniadze - minelo 10 miesiecy od daty zakupu.
    A jezeli nawet minelo tylko 7 dni i w ciagu tych dni zlikwidowalem
    konto?

    WAM

    --
    Wygraj weekend w Rewalu - dla siebie i...
    www.nadmorze.pl

  • 44. Data: 2003-05-27 17:30:31
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    >- system pomyslal i
    > wyplul informacje "karta niezgodna" (nic dziwnego placila mama a ja zwrot
    > chcialem zrobic na swoja :-)) Pani powiedziala ze musi byc karta ktora
    byla
    > dokonana transakcja - udalo mi sie dojsc do porozumienia z pania
    (serdecznie
    > pozdrawiam :))) zadzwonilem do mamy i podala mi nr karty ktory zostal
    > wpisany do systemu. I tu nie bylo wiekszych problemow :) Wydrukowalo sie
    > potwierdzenie www.jarp49.republika.pl/real.jpg - podpisalem sie tylko tak
    > jak na karcie (no prawie podobnie)

    Podpisales sie prawie podobnie jak na karcie. To nie była Twoja karta ?
    Mamusi? Czyli sfalszowales podpis mamusi. I to jest powod, zeby chwalić
    Reala ?

    Karol

  • 45. Data: 2003-05-27 17:30:51
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 May 2003 15:46:33 +0200, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >A po ilu dniach oddajesz najpozniej towar?
    Najpozniej w ostatnim dniu gwarancji a nawet troche pozniej bo jesli
    zglosze sie w ost. dniu z zadaniem naprawy gwarancyjnej i ta naprawa
    nie bedzie mogla byc wykonana (ocena mozliwosci naprawy potrwa 2 tyg.)
    to zwrot dostane jakies 2-3 tyg po uplywie okresu gwarancji - np. 12
    miesiecy, 24 miesiecy, 36 miesiecy...

    WAM

  • 46. Data: 2003-05-27 17:52:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisal w wiadomosci

    > Rzecz moge oddac pod koniec okresu gwarancji - ulegla uszkodzeniu -
    > sklep chce oddac mi pieniadze - minelo 10 miesiecy od daty zakupu.

    Mysle ze sa na to jakies procedury.

    > A jezeli nawet minelo tylko 7 dni i w ciagu tych dni zlikwidowalem
    > konto?

    Konta nie likwiduje sie od reki - masz okres w ktorym bank czeka na splyw i
    rozliczenie transakcji dokonanych kartami bankowymi.

    --
    JaKi

  • 47. Data: 2003-05-27 17:56:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Podpisales sie prawie podobnie jak na karcie. To nie była Twoja karta ?
    > Mamusi? Czyli sfalszowales podpis mamusi. I to jest powod, zeby chwalić
    > Reala ?

    ? Zuwaz ze podpis byl w przypadku _zwrotu_ a nie platnosci. Numer karty
    wlasciciela zostala podany i zostal uznany rachunek wlasciciela karty -
    niczyj inny. Doczytaj tez dokladnie, ze w przypadku platnosci, podpis kazdej
    transakcji jest dokladnie sprawdzany - nawet tej na ok 9 PLN.

    --
    JaKi

  • 48. Data: 2003-05-27 18:03:16
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]

    > Podpisales sie prawie podobnie jak na karcie. To nie była Twoja karta ?
    > Mamusi? Czyli sfalszowales podpis mamusi. I to jest powod, zeby chwalić

    BTW - jestes na tyle swiety ze _nigdy_ za zgoda np pani w urzedzie nie
    podpisywales sie za kogos z rodziny (oczywiscie za jego zgoda)?

    --

    JaKi

  • 49. Data: 2003-05-27 18:24:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > A czy merchant nie dziala w oparciu o pewne umowy ktore go obowiazjuja?

    Rozumiem, ze tylko przez roztargnienie zapomniales tu je przytoczyc?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 50. Data: 2003-05-27 18:37:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Falsz.

    Hmmm jesli nawet moze to czy nie ma zobowiazania co do przejecia
    odpowiedzialnosci za transakcje zrealizowane karta?

    --
    JaKi