  • Data: 2003-05-27 13:54:18
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bavou1$5t$1@inews.gazeta.pl...

    > Dodatkowo IMHO to przejaw lekkiej schizoferenii sieci, bo rzeczywiście
    można
    > posługując się dwoma kartami - KK i electronem, poprzez zwrot zaciągnąć
    > kredyt, ale... Zawracania głowy jest z tym sporo. Kredyt jest na dość
    krótki
    > czas, co w połączeniu z faktem że w .pl KK to jakiś marny procent kart w
    > obiegu, to jakie mogą być straty sieci z powodu takich operacji?

    A czy to ze w Polsce KK stanowia niewielki % ma oznaczac ze caly proces
    akceptacji kart ma byc odbiegajacy od pewnych norm? Dodatkowo czy nie
    chcialbyc dostac jakis 5k nieoprocentowanego jredytu na 51 dni? Ja z mila
    checia bym wzial.

    > Jeścze jeśli jest to zwrot będący dobrą wolą sklepu, to rozumiem. Mogą
    > wymagać co chcą, ale jeśli jest to zwrot np. z tytułu rękojmi, to bym
    zapytał
    > na jakiej podstawie żądają dokładnie tej samej karty. Równie dobrze klient
    > mógłby przy zwrocie towaru zażądać oddania dokładnie tych samych banknotów
    > monet, którymi zapłaci za towar.

    Popadasz w jakies dziwne teorie - zapisuj nr banknotow ktorymi placisz i
    wymagaj od sklepu przy zwrocie ze Ty chcesz dokladnie te. Dodatkowo co by
    zakonczyc te jakis wyimaginowane teorie o zwrocie tych samych banknotow -
    poki co banknoty i monety sa "prawnymi srodkami platniczym" a karta
    platnicza nie. Podobnie jak skelp i Ty musisz przyjac podany banknot jesli
    tylko jest orginalny.

    --
    JaKi