  • Data: 2003-05-27 15:48:42
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bavte1$d7t$1@inews.gazeta.pl...

    > Podajesz nr karty ktora placiles i rachunek karty zostaje uznany.

    Nawet po upływie terminu jej ważności???

    > Od kiedy posiadajac karte mozesz zamknac rachunek od reki? Zawsze jest
    okres
    > wypowiedzenia rachunku.

    Kartę mogę sobie zablokować w każdym momencie, od zaraz, już, bo mi się nie
    spodoba. I nie muszę się martwić o to, że coś kupowałem i gdyby się
    spiier*.*ło, to muszę ją mieć... Kartę mogę po zakupie pogryźć i zjeść. Ale
    nikt nie może odmówić mi wypłaty środków w sposób jakikolwiek, jeżeli
    zwracam dany towar.
    Konto w ING mogę zamknąć bez okresu wypowiedzenia.
    Mogę zastrzec kartę przedpłaconą ING.

    > ? Nie zalapalem ;) Bank Cie kredytuje darmowym kedytem goowkowym - dla
    > Ciebie jest to operacja zyskowna dla banku?

    A co mnie to obchodzi??? Pieniądze to pieniądze. Poza tym to chyba nie
    problem sklepu także...

    Poza tym nie wiem co się tak martwisz o te banki... W inteligo możesz
    obecnie bez problemu zrobić oscylatorek legalny i jakoś nikt go nie
    wykorzystuje...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara