eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot na karte - brawo Real › Re: Zwrot na karte - brawo Real
  • Data: 2003-05-27 13:22:22
    Temat: Re: Zwrot na karte - brawo Real
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bavm35$l7k$1@inews.gazeta.pl...
    > Moze rozwiniesz ta mysl bo nie widze zwiazku.

    Karty mozesz juz nie miec z wielu powodow - zlamala sie, zgubiles, skonczyla
    sie waznosc, zastrzegles, mogles tez zlikwidowac konto.

    > Mysle ze nalezalo by sie spojrzec na ten problem obiektywnie - na caly
    > proces obrotu kartowego, a nie tylko z wlasnego wygodnego punktu widzenia.

    Ja po prostu nie widze zadnego uzasadnienia wymogu zwrotu na karte, ktora
    sie placilo. Przeciez to nei ma znaczenia - klient przynosi towar, ma
    paragon, uzasadnia zwrot, sklep przyjmuje zwrot i daje klientowi gotowke
    albo zwraca mu na karte na ktora klient sobie zyczy. Gdzie tu jakakolwiek
    "niewygodnosc" dla bankow, sklepow czy calego procesu obrotu kartowego?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )
    GG 1213856


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1