  • Data: 2013-01-08 10:12:48
    Temat: Re: Znowu zaspałem :/
    Od: Izydor <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-01-08 00:31, nols wrote:
> [...]
    pójdzie że stracą wizerunkowo a wizerunek banku jest skorelowany z jego przychodami

    > promocji raczej nie mają prawa ruszyć. Kto założył na 7/9%, spełnia warunki - tyle
    będzie miał.

    Maja prawo:

    "W przypadku modyfikacji wysokości stóp procentowych przez Radę Polityki
    Pieniężnej o
    więcej niż 0,50%, Bank zastrzega sobie prawo do modyfikacji wysokości
    oprocentowania
    promocyjnego."

    "5. O każdej zmianie terminu zakończenia Promocji Uczestnicy Promocji
    zostaną
    powiadomieni indywidualnie w formie komunikatów w serwisie transakcyjnym
    mBanku"