    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Zna ktoś szczegóły tej akcji ?
    Date: Sat, 17 Dec 2011 22:17:54 +0100

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    news:jcivps$75c$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    74687,1,prasa-detal

> [...]
    > drukuje. Wiadomo lot koszący złotówki to robota spekulantów. Ale tylko do
    > czasu. Będzie podatek od obrotu, spekulanci zdechną z głodu w rynsztoku i
    > złotówka zacznie się umacniać od tego. Zresztą od tego podatku będą się
    > umacniać wszystkie waluty i akcje i surowce. Nie surowce nie. Surowce będą
    > tanieć, żebyśmy mieli benzynę po 2,-PLN/l. Jednak pytanie pozostaje. Jakim
    > sposobem rząd ma na rachunku w NBP takie pieniądze? Ależ jasne. Od
    > Mikołaja.
    > A że rząd w większości mocno wierzący to i Mikołaj jest święty. No teraz

    :).

    Generalnie to chodzi chyba o ten zysk z "krótkiej" na złotym kumulowany
    przez lata. Jak Lepper chciał to "ruszyć" to wyzywali go od debili... a
    teraz chcą za to papiery krótkoterminowe zciągnąc z rynku. Zachodzę w głowę
    o co chodzi Rostowskiemu. Wie coś o czym inni nie wiedzą ?.
    Ktoś sie ustawił do konca roku z podażą naszych papierów i poinformował
    uprzejmie o tym naszych ?
    A że płynnośc kosmicznie słaba w tym okresie to i ruch byłby dramatyczny.
    Cos mi sie wydaje że nie mają wyjścia i muszą tę podaż zneutralizować bo
    inaczej budżet sie rozsypie (55%) ?
    Alez zagadka...

    george