  • 11. Data: 2007-11-26 12:53:48
    Temat: Re: Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla klientów det alicznych w PEKAO sa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    [...]

    > Zidentyfikowałem sie logujac sie do systemu.
    > Obecnie, bedac zalogowanym na tej tozsamosci, zatwierdzam tresc
    > poszczegolnych transakcji.

    A wg mnie nie. Wg mnie, po zalogowaniu statycznym hasłem bank może
    przypuszczać z jakimś prawdopodobieństwem, że to Ty. Taki poziom
    zaufania mu wystarcza do np. przedstawienia stanu konta, wykonania
    przelewów zdefiniowany itp.
    Jeśli jednak chcesz wykonać coś bardziej "niebezpiecznego" (przelew na
    dowolne konto) to bank chciałby być bardziej pewny, że ten po drugiej
    stronie druta to Ty.
    KJ

  • 12. Data: 2007-11-26 19:59:16
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Mon, 26 Nov 2007 11:52:47 +0000 (UTC), name: Prof_Ex:

    > SMSy platne po 20gr.
    > http://www.pekao.com.pl/g/PL/pdf/Zmiany_w_taryfie_d.
    pdf

    Że też taki wielki bank musi dorabiać na boku na handlu SMSami.
    Przecież oni te SMSy kupują za pojedyncze grosze, a może i mniej niż
    za 1 grosz. Powiem krótko. W d.. mam ich SMSy. Radziłem sobie kartą
    kodów to nadal sobie poradzę. Przy takich wysokich opłatach za konto,
    zdzieranie za SMSy to zwykłe chamstwo.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 13. Data: 2007-11-26 22:56:00
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-26 20:59, Miroo stwierdził, że:
    > Przy takich wysokich opłatach za konto,
    > zdzieranie za SMSy to zwykłe chamstwo.

    Do tego koszt przelewu - 50gr/1zł

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 14. Data: 2007-11-27 17:04:37
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Kamil Jońca napisał(a) w wiadomości: ...

    >A nie potwierdzasz przypadkiem, że to *TY, a nie nikt inny* zleciłeś ten
    >przelew?

    To tylko potwierdzenie, że osoba która za chwilę wpisze kod ma właśnie
    dostęp do włączonego telefonu w którym jest aktywna karta z numerem jaki
    podano bankowi do wysyłania takich SMSów.
    Może to być zlecający transakcję, a w szczególności właściciel konata
    a nawet numeru i samego telefonu. :)

    Arek

  • 15. Data: 2007-11-27 17:20:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 18:04, "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote:

> [...]
    > podano bankowi do wysyłania takich SMSów.
    > Może to być zlecający transakcję, a w szczególności właściciel konata

    No przeciez wiadomo, ze jak wklepuje sie pin w bankomacie, to jestem
    JA - przynajmniej wg banku, odrzucajacego moja reklamacje transakcji
    skradziona karta ;)

    Dyskusje z Kamilem przestalem rozwijac, bo to glownie semantyka sie
    zrobila i idac dalej ta droga, bysmy doszli do ustalania, ile diablow
    moze zmiescic sie na karcie kredytowej.

  • 16. Data: 2007-11-27 18:49:42
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Dnia 2007-11-26 20:59, Miroo stwierdził, że:
    >
    > Do tego koszt przelewu - 50gr/1zł

    Ale za to oprocentowanie Eurokonta!
    = 0.01% rocznie... ;-)))))

  • 17. Data: 2007-11-29 22:27:05
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 26 Nov 2007 20:59:16 +0100, Miroo napisał(a):

> [...]
    > Powiem krótko. W d.. mam ich SMSy. Radziłem sobie kartą kodów to nadal
    > sobie poradzę. Przy takich wysokich opłatach za konto, zdzieranie za

    Po co sobie życie utrudniać nie lepiej zmienić bank?

    Xenocide

  • 18. Data: 2007-11-29 23:20:17
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Thu, 29 Nov 2007 22:27:05 +0000 (UTC), name: Bartosz 'xbartx'
    Nowakowski:

    > Po co sobie życie utrudniać nie lepiej zmienić bank?

    Z lenistwa. Mam w okolicy sporo bankomatów, w tym jeden
    prawie pod oknami. A zaczęło się od tego, że uczelnia
    wymusiła posiadanie konta w tym banku, przed czym niewiele
    osób się broniło, bo mieli jedyny bankomat na uczelni, a
    w zasadzie jedyny w promieniu kilku km, nie licząc ciągle
    popsutego lub mocno "zakolejkowanego" bankomatu BPH.

    Pozdrawiam
    Miroo