  • 1. Data: 2007-11-25 14:10:10
    Temat: Zmiany w Taryfie opłat i prowizji dla klientów detalicznych w PEKAO sa
    Od: "Diko" <d...@g...pl>

    Czy ktoś doczytał się, jakie zmiany od 30.XI wprowadza bank pekao s.a. w nowej
    Taryfie opłat i prowizji dla klientów detalicznych oraz regulaminie "Bankowa
    usługa telekomunikacyjna Pekao24" ?
    Żadnych szczegółów gady nie podali, na razie wyłowiłem wprowadzenie opłaty za
    wpłatę gotówki na własne konto. Są jakieś jeszcze inne kwiatki?

    D.

  • 2. Data: 2007-11-25 15:22:52
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fibvnn$rom$1@inews.gazeta.pl, *Diko* wrote:
> [...]
    > Żadnych szczegółów gady nie podali, na razie wyłowiłem wprowadzenie
    > opłaty za wpłatę gotówki na własne konto. Są jakieś jeszcze inne

    Tak z ciekawosci zajrzalem. Nie widze zadnych zmian odczuwalnych dla
    klienta.
    Wydaje mi sie tez ze cos ci sie z oplata za wplate na wlasne konto pomylilo
    (oczywiscie mowie o oplacie dla konsumenta, osoby fizycznej). Po pierwsze
    nie mogli wprowadzic takiej oplaty, po drugie ja takiej oplaty nie widze w
    TOiP. Jest tam tylko oplata za wplate na konto podmiotu gospodarczego. I to
    wlasnie 4zl dla klienta banku Pekao.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-11-25 17:04:53
    Od: "Marek" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Diko" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > Żadnych szczegółów gady nie podali, na razie wyłowiłem wprowadzenie opłaty
    > za wpłatę gotówki na własne konto. Są jakieś jeszcze inne kwiatki?

    Pojawila sie autoryzacja kodami SMS.

  • 4. Data: 2007-11-26 05:41:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Nov 2007 18:04:53 +0100,
    osoba podpisana: Marek <sp**yogin**am@astercity.net>
    napisała:
    [...]
    > Pojawila sie autoryzacja kodami SMS.

    Czy możesz opisać co to "autoryzacja kodami SMS". Czy może jednak miałeś
    na myśli "uwierzytelnianie"?
    KJ

    The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

  • 5. Data: 2007-11-26 07:36:46
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "KamilJońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Czy możesz opisać co to "autoryzacja kodami SMS". Czy może jednak miałeś

    Czego się czepiasz.

    Transakcje (i nie tylko) się AUTORYZUJE. Zajrzyj do słownika.

    Uwierzytelnia się poświadczenia (np. w informatyce - certyfikaty
    zabezpieczeń systemów).

  • 6. Data: 2007-11-26 10:42:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kashmiri pisze:

> [...]
    >
    > Transakcje (i nie tylko) się AUTORYZUJE. Zajrzyj do słownika.
    >
    > Uwierzytelnia się poświadczenia (np. w informatyce - certyfikaty

    Widzisz, a mnie uczyli, że
    autoryzacja - potwierdzenie uprawnień do zrobienia czegoś
    uwierzytelnianie - potwierdzenie tożsamości[1]

    Wiem, że teraz coraz więcej używa się "autoryzacji", podobnie jak
    poszłem , ale to niczego nie usprawiedliwia.

    KJ
    [1] - w informatyce oczywiście.

  • 7. Data: 2007-11-26 10:54:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 11:42, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Wiem, że teraz coraz więcej używa się "autoryzacji", podobnie jak
    > poszłem , ale to niczego nie usprawiedliwia.

    Ale w ktorym momencie podaje sie te kody przeslane SMS ?

    Jesli przy logowaniu - no to uwierzytelnienie, ale jesli przy
    zatwierdzaniu wprowadzonej transakcji, to autoryzacja pasuje jak
    najbardziej

    Nie jestem klientem pko sa, to nie wiem jak u nich, ale w innych
    bankach ktore znam, hasla przeslane sms sluza do zatwierdzania
    transakcji.

  • 8. Data: 2007-11-26 11:11:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    [...]

> [...]
    >
    > Nie jestem klientem pko sa, to nie wiem jak u nich, ale w innych
    > bankach ktore znam, hasla przeslane sms sluza do zatwierdzania

    A nie potwierdzasz przypadkiem, że to *TY, a nie nikt inny* zleciłeś ten
    przelew?
    KJ

  • 9. Data: 2007-11-26 11:34:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 12:11, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:
    > [...]
    >
    > A nie potwierdzasz przypadkiem, że to *TY, a nie nikt inny* zleciłeś ten
    > przelew?
    > KJ

    Zidentyfikowałem sie logujac sie do systemu.
    Obecnie, bedac zalogowanym na tej tozsamosci, zatwierdzam tresc
    poszczegolnych transakcji.

  • 10. Data: 2007-11-26 11:52:47
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Marek <sp**yogin**am@astercity.net> napisał(a):