  • 1. Data: 2013-03-28 17:12:23
    Temat: Zmiany w Synku!
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Witaj,

    Zmieniają się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w
    jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

    Sprawdź, co nowego w naszej ofercie!

    Nowości:
    - 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym świecie dla posiadaczy konta osobistego!
    - 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

    Zmiany:
    - Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,
    - Co miesiąc aż 1500 darmowych biletów do kina w Strefie Rozrywki,
    - Wyłączenie sekcji z muzyką w Strefie Rozrywki oraz programu Zrób Dobry Deal.

    Poznaj szczegóły - http://konto.sync.pl/zmiany/#

    Pozdrawiamy,
    Zespół Alior Sync

  • 2. Data: 2013-03-28 17:28:43
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 28 Mar, 17:12, Michal Pl <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    > Nowości:
    > - 0 zł za wypłaty z bankomatów na całym świecie dla posiadaczy konta osobistego!

    Z prawie 5-procentowym spreadem dla najpopularniejszych walut.
    Dziękuję, postoję.

    > - 5% na lokacie 90 dniowej - tylko dla obecnych Klientów!

    To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

    > - Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

    Obcięty do 50 zł miesięcznie i 200 zł rocznie CB - i to pod warunkiem
    przelewania wynagrodzenia - nie rozumiem czemu nie dało się utrzymać
    kryteriów związanych z saldem.

    Coś mi się widzi, że klienci będą drzwiami i oknami...uciekać.

    mucher

  • 3. Data: 2013-03-28 17:56:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.03.2013 17:12, Michal Pl pisze:
    > Zmiany:
    > - Nowe zasady zwrotu 5% za zakupy w sieci,

    Tyle sie opisali zeby w koncu oglosic najgorsze. To musialo sie kiedys
    skonczyc. 50 zl/miesiac i 200 zl/rok... czy oni sobie zartuja?

  • 4. Data: 2013-03-28 18:02:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.03.2013 17:12, Michal Pl pisze:
    > Witaj,
    >
    > Zmieniają się wymagania Klientów, zmienia się Internet, zmienia się otoczenie, w
    jakim działa Alior Sync, zmienia się także nasza oferta!

    Tam chyba ktos dawno nie sral. Na ich facebookowej scianie tez maja
    bardzo ciekawe argumenty.

    "Cashback będzie przysługiwał od maksymalnej kwoty 1 000 zł miesięcznie
    i 4 000 zł rocznie. W przypadku 94% Klientów Alior Sync, wprowadzona
    modyfikacja nie ograniczy kwoty wypłacanej w ramach Cashbacku, ponieważ
    do tej pory nie przekraczali oni tego progu."

  • 5. Data: 2013-03-28 18:25:13
    Od: a...@g...pl

    mucher wrote:

> [...]
    > kryteriów związanych z saldem.
    >
    > Coś mi się widzi, że klienci będą drzwiami i oknami...uciekać.

    Heh, teraz jedyne co ciekawego to 10 przelewów natychmiastowych bezpłatnie.
    Skorystałem z tego co prawda chyba 3 razy, bardziej dla testu - więc ogólnie
    konto do zamknięcia w czerwcu.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2013-03-28 18:36:47
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > To ta łyżka miodu w beczce dziegciu.

    Tiaaa... Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegają końca... Spodziewałem się
    takiego manewru!
    --
    Grzexs

  • 7. Data: 2013-03-28 18:43:07
    Od: JackBauer <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 18:36:47 UTC+1 użytkownik Grzexs napisał:

    > Tiaaa... Czteromiesięczne lokaty na 7,5% dobiegają końca... Spodziewałem się
    >
    > takiego manewru!
    >
    > --
    >
    > Grzexs

    Ale tylko do 10 K...

  • 8. Data: 2013-03-28 18:46:22
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    W dniu 2013-03-28 18:43, JackBauer pisze:

    > Ale tylko do 10 K...

    No cóż, pozostał jeszcze ping-pong, będzie mniejszy żal...

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2013-03-28 19:38:02
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-03-28 17:12, Michal Pl wrote:
> [...]
    > - Co miesiąc aż 1500 darmowych biletów do kina w Strefie Rozrywki,
    > - Wyłączenie sekcji z muzyką w Strefie Rozrywki oraz programu Zrób Dobry Deal.

    Najistotniejsza info - zmiany obowiazuja dla tych mieli konto otwarte
    przed 1.04.2013 dopiero od 1 czerwca 2013.
    Wiec jest czas spokojnie na pobranie CB do konca tego czasu i czas na
    przestanie jego uzywania.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 10. Data: 2013-03-28 19:39:04
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > modyfikacja nie ograniczy kwoty wypłacanej w ramach Cashbacku, ponieważ do
    > tej pory nie przekraczali oni tego progu."

    Zbyt duzo osob zaczelo placic rachunki sprytnymbillem, rachunki maja wszyscy
    to i pewnie kwoty zwrotow zaczely byc coraz wieksze na wielu kontach.

    Do kiedy na starych zasadach? Czy platnosci dokonane do konca maja dadza
    zwrot 15 czerwca na starych zasadach?