  • 1. Data: 2008-09-22 06:51:16
    Temat: Zmiany w KO
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Poprawcie mnie jeśli coś źle zestawiłem:

    -- Eurobank (6.06%; przelewy przez net za freeko; wpłaty i wypłaty w kasie
    za freeko; brak karty debetowej, bo jest płatna; trzeba wpłacić 800 złotych
    miesięcznie, aby było za free)

    -- Multi (5.4%; przelewy przez net za freeko i jeden przelew przez net w
    miesiącu za freeko; wpłaty i wypłaty w bankomatach za freeko; karta debetowa
    za freeko i brak karty debetowej; trzeba wpłacić 1500 złotych miesięcznie,
    aby było za free)

    -- BGŻ (0%; przelewy przez net za freeko; wpłaty i wypłaty w kasie za
    freeko; brak karty debetowej, bo jest płatna)

    -- WBK (9 kont po 5.5%; przelewy przez net za freeko po jednym przelewie w
    miesiącu z każdego konta; wpłaty i wypłaty w kasie za freeko; brak kart
    debetowych; możliwość otworzenia RORu z przelewami przez net za free,
    wpłatami i wypłatami w kasie za free)

    -- mBank (4 konta 5.75%; przelewy przez net za freeko i przelewy przez net
    za freeko po jednym przelewie w miesiącu z każdego konta; karta debetowa za
    freeko i brak kart debetowych)

    -- Polbank (6%; przelewy za free, karta do konta oszczędnościowego za free,
    konto prowadzone za free)

    Czy w Polbanku rzeczywiście nie ma żadnych opłat?? Karta do KO jest za free
    i można z tego konta wypłacać dowolna ilość razy w miesiącu??

    Jakie są tzw."ukryte opłaty" w Eurobanku i Polbanku?
    Zamierzam tam założyć KO i chcę wiedzieć czy spodziewać się jakiś haczyków

  • 2. Data: 2008-09-22 07:42:05
    Temat: Re: Zmiany w KO
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2008 08:51:16 +0200, Włodziu napisał(a):

    > Jakie są tzw."ukryte opłaty" w Polbanku?

    Koszt Nervosolu przy korzystaniu z serwisu internetowego.

  • 3. Data: 2008-09-22 11:01:36
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    W?odziu pisze:
    > Poprawcie mnie je?li co? 1/4 le zestawi?em:
    >
    > -- Eurobank (6.06%; przelewy przez net za freeko; wp?aty i wyp?aty w kasie
    > za freeko; brak karty debetowej, bo jest p?atna; trzeba wp?aciae 800 z?otych
    > miesiecznie, aby by?o za free)

    Najgorsze jest to ze mozesz miec tylko jedno konto + konto wspolne. A
    wiec jak masz karte to nie mozesz miec innego rachunku bez karty.

    > -- Polbank (6%; przelewy za free, karta do konta oszczedno?ciowego za free,
    > konto prowadzone za free)
    >

    > Czy w Polbanku rzeczywi?cie nie ma ?adnych op?at?? Karta do KO jest za free
    > i mo?na z tego konta wyp?acaae dowolna ilo?ae razy w miesi?cu??
    >
    > Jakie s? tzw."ukryte op?aty" w Eurobanku i Polbanku?
    > Zamierzam tam za?o?yae KO i chce wiedzieae czy spodziewaae sie jaki? haczyków

    W Polbanku karte masz podpieta pod konto nieoprocentowane.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-09-22 11:04:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2008 13:01:36 +0200, Maverick napisał(a):

    > W Polbanku karte masz podpieta pod konto nieoprocentowane.

    Możesz mieć drugą podpietą pod oprocentowane. Chyba jesteś szczęśliwym
    człowiekiem co to nie ogląda reklam w telewizji :)

  • 5. Data: 2008-09-22 11:56:52
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    > Możesz mieć drugą podpietą pod oprocentowane.

    A za ta kartę się coś płaci?
    Np. w mBanku za kartę do eMax płaci się chyba 25 zł/ rok

  • 6. Data: 2008-09-22 12:36:04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 22 Sep 2008 13:56:52 +0200, Włodziu napisał(a):

    > A za ta kartę się coś płaci?

    Bezpłatna

  • 7. Data: 2008-09-22 15:19:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A za ta kartę się coś płaci?
    > Np. w mBanku za kartę do eMax płaci się chyba 25 zł/ rok

    a nie 36 zł?
    tak mi się kojarzy, ale w TOiP nie patrzyłem...

    ps
    na początku karta ta była wydawana gratis ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-09-22 20:49:51
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Możesz mieć drugą podpietą pod oprocentowane. Chyba jesteś szczęśliwym
    > człowiekiem co to nie ogląda reklam w telewizji :)

    mi jakoś nie chcieli dać drugiej karty w polbanku

    kartę można mieć podpiętą zarówno pod rora jak i oszczędzające