  • 1. Data: 2003-11-21 21:03:40
    Temat: Zmiana oddzialu
    Od: Kasia <l...@o...pl>

    Mam takie pytanko:
    Mam konto w PeKaO w pewnym oddziale. Czy isnieje mozliwosc znamy
    oddzialu bez zmiany numeru konta i kart bankomatowych?

    Pozdrawiam

    Kasia

  • 2. Data: 2003-11-21 21:31:53
    Temat: Re: Zmiana oddzialu
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 21 Nov 2003 22:03:40 +0100, Kasia napisal/a:

    > Mam takie pytanko:
    > Mam konto w PeKaO w pewnym oddziale. Czy isnieje mozliwosc znamy oddzialu
    > bez zmiany numeru konta i kart bankomatowych?
    sądzę(tylko sądzę) że tak, ale właściwie po co zmieniac oddział w którym
    ma się konto? sa jeszcze "umiejscowione" ??

    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-11-21 22:53:07
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>

    Użytkownik krzysiekL napisał:

    > sądzę(tylko sądzę) że tak, ale właściwie po co zmieniac oddział w którym
    > ma się konto? sa jeszcze "umiejscowione" ??

    Niestety, nie można zmienić oddziału bez zmiany numeru konta, gdyż każdy
    oddział posiada swój numer rozliczeniowy. Można ewentualnie przenieść
    swoje dokumenty do innej filii tego samego oddziału.

    Nie jest to jednak potrzebne: w nowym systemie Pekao wszystko jest
    odmiejscowione, sprawy załatwia się przy użyciu IKM. Ewentualne
    zagubienie tej karty wymaga uzyskania nowej - najlepiej w oddziale
    macierzystym, można jednak poprosić o to w innym oddziale, wówczas wzór
    podpisu zostanie przesłany faksem. Tyle teorii... ;-)

    Marek

  • 3. Data: 2003-11-21 22:53:07
    Od: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>