eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZmiana numeru telefonu do potwierdzeń › Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana numeru telefonu do potwierdzeń
    Date: Fri, 27 Jul 2018 18:44:29 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 51
    Message-ID: <pjfi5g$pvn$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    References: <pjevgg$edv$1@srv13.cyf-kr.edu.pl>
    <5b5b0886$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5b1865$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5b2d23$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv13.cyf-kr.edu.pl 1532709872 26615 194.8.46.11 (27 Jul 2018 16:44:32 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Jul 2018 16:44:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:637371
    [ ukryj nagłówki ]

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote on
    2018-07-27_17:59
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    >>>>>>> Świetnie. Tylko dlaczego przez wiele miesięcy nie poinformowano o
    >>>>>>> tym
    >>>>>>> działaniu, które w końcu oznacza zablokowanie możliwości
    >>>>>>> wykonywania
    >>>>>>> prawie wszystkich operacji na koncie?
    >>>>
    >>>>>> Ale jak informowac - telefonicznie ? :-)
    >>>
    >>>>> Kurwa, a ty znowu problemy wymyslasz...?
    >>>
    >>>> Mamy podejrzenia co to poprawnosci numeru, wiec co - zadzwonic pod
    >>>> ten
    >>>> numer i poinformowac, ze zostal zablokowany ? :-)

    No, z taką reakcją można się spierać, ale jeśli telefon jest
    faktycznie w posiadaniu wrogim klientowi, to nic złego się nie
    stanie, jak zadzwonimy i powiemy. A jak jednak posiadacz jest
    przyjazny, to przekaże wiadomość klientowi.

    Problem w tym, że bank nie może powiedzieć trzeciej osobie co się
    stało z jej kontem, bo tajemnica bankowa.

    Dlatego powinien napisać list - w systemie (lub normalną pocztą
    elektroniczną, jeśli jest to dopuszczone), albo na papierze.


    >>>
    >>> Po pierwsze nie mamy pojecia skąd ta informacja ze nieprawidłowy.
    >>> Ale pewnie ze mozna zadzwonic - i przeprowadzic szeroką weryfikację.
    >>
    >> Sprzeciw.
    >> Wystarczy ze dzwoni jakis nr komorkowy, mowi ze pracuje dla Idei i sie
    >> domaga weryfikacji.
    >> Kto to wymyslil.
    >
    > Ok, ale zadzwonic i poprosic o kontakt z bankiem bo nastapiło złamanie
    > reguł bezpiecenstwa to juz by chyba mozna.
    >


    Też niekoniecznie. Można sobie wyobrazić niecne wykorzystanie
    wiadomości przez wrogą osobę trzecią.

    Ale już w oddzielnym poście napisałem, co bank może zgodnie z
    regulaminem.

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1