    From: "wkg" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zmiana banku a debet
    Date: Sat, 9 Feb 2002 21:01:33 +0100

    >- jak do rachunku srebrnego (3000 wplywu co miesiac) masz karte Visa Gold
    >to bankomatowe operacje sa darmowe

    Chyba nie :(( Bankomatowe operacje sa darmowe na rachunku Zloty VIP
    (wymagane aktywa 500.000 PLN) i to tylko przy uzyciu Visy Electron. Wychodze
    jednak z zalozenia ze zawodnik pytajacy o przeniesienie debetu nie ma pod
    reka 500.000 celem ulokowania na koncie w celu zapewnienia bezprowizyjnych
    wyplat z bankomatow :)).

    Z ich strony (http://www.fortisbank.com.pl):
    VC (Gold i nie Gold)
    prowizja od op. bezgotowkowych 1 %
    prowizja od op. gotowkowych 3 % min 4 PLN

    Natomiast sama VC Gold kosztuje 250/rok - to juz jest konkretna kwota. Za ta
    kwote mozna miec 2 VC (Citi i Raiffeisen, obie po 10.000- silver) i jeszcze
    sporo zostanie. Nie mowiac juz o odrobinie prywatnosci (no bo po co bank ma
    znac wszystkie moje przeplywy ??? byloby mu zbyt komfortowo)

    >jeden i tem sam rachunek jest obslugiwany w dowolnym oddziale lub przez
    >internet

    >a co - wada jest ze nie sa to dwa różne?

    Ano wada jest zdecydowanie. Gdybym mial dwa, moglbym przelewac na e-pakiet
    bezprowizyjnie, a z niego wyplacac karta - tez bezprowizyjnie. Ale nie
    mozna miec, wiec musze miec "marmurkowe", bo w e-pakiecie nie ma linii
    debetowej. Ale nic, to, jest przeciez mbank do wyplat :)))

    pzdr
    wkg