  • Data: 2006-03-05 14:07:25
    Temat: Re: Zmiana banku
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    I tu do Was pytanie
    > czy zmieniać bank czy dalej trwać z bankiem BPH w szczególności że mam już
    > tam konto od takiego czasu. Niedługo będe się sarać o kredt mieszkaniowy i
    > nie wiem czy ten okres przez który mam konto nie będzie brany pod uwagę w
    > procesie decyzyjnym w sprawie kredytu.

    Kompletnie nie ma znaczenia. Lepiej poszukać na rynku najlepszego
    rozwiązania niż tkwić w niechcianym układzie.

    > Zastanawiam się nad zmianą konta ponieważ gdzie indziej są mniejsze opłaty
    > a przelewy w cenie konta też są darmowe.
    > Czy Waszym zdaniem zmieniać bank czy dalej zostać w BPH.?

    To twoja decyzja. Ja tam nie zmieniam banku pomimo ponoszenia pewnych opłat,
    a inne kuszą zupełnym ograniczeniem opłat. Ale ja jestem bardzo zadowolony,
    a jak cos działa dobrze to nie ruszać.